husnr3

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Idag är det FEST!!!

Av Jessica - 19 februari 2011 16:48

Tyvärr är jag inte på något festhumör.... men det kanske kommer, är ju några timmar kvar!


R är inte hemma och att fixa iordning en övergödd, vinterblek & fet samt gravid Jessica till festens mittpunkt samtidigt som man tar hand om en busig Judit och en likaledes Milla är inte det lättaste.


  


Temat är Glitter & Glamour (dock ej maskerad) men så glittrande kommer jag nog inte att vara - känner inte direkt för att köpa nåt nytt jag kommer i med bara några månader kvar. Nä, jeanskjol får faktiskt duga ihop med nåt tråkigt svart upptill. Är iaf 1000 gånger bättre än fleecen jag bor i varje dag...


Tror ni det finns hopp att kunna fixa till mig??? Tänkte ha plattat hår!?

 

    


Uppdatering!!! Det blev bara en enkel svart klänning - mellanfint!! Och lite silvriga smycken till det. Hade velat ha stövlar till men de fick benen inte plats i och pumps kändes inte heller som nån idé...


  


I övrigt var festen VÄLDIGT TREVLIG och de hade piffat till lokalen till oigenkännlighet med glitter, ballong och discoljus. Tyvärr var vi tvungna att åka tidigt.....


    

Vännerna Sofia, Linda och ett av födelsedagsbarnen-Anne. + Anna och min Ralle

 
 
Camilla

Camilla

19 februari 2011 17:43

Hej!
Kikar in en sväng till dig också! Fin blogg du har! Grattis till din fina mage! Spännande..:)
Hoppas du får kul på festen!
//Camilla

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Plutt

19 februari 2011 18:21

Mmmmm....du är ju riktigt riktigt het! :-)

 
Anna o Wille

Anna o Wille

20 februari 2011 16:52

Det blev ju riktigt bra resultat tycker jag....gillade klänningen skarpt!!!

Blev en riktigt rolig fest, hade med mig en ganska dragen Andreas hem....hihi
Det va inte så farligt tyckte han själv....men han dansade och alla som känner Andreas vet att han dansar INTE nykter hihi

Kram kram

http://hagelvik.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ann-louise

20 februari 2011 16:57

rolig nedräkning på Judits syskon! blev det bra på festen?

 
Emilie

Emilie

20 februari 2011 19:16

Så himla jobbigt det är att klä upp sig ibland. Sen när man väl är sugen så finns det inget att klä upp sig för :) Men jag tror nog du blev snygg nog :) väntar på bilder...

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
karro

karro

20 februari 2011 22:54

Du blev ju jättefin!!
Kram k

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

Plutt

21 februari 2011 14:07

Vad fin du blev!! Tror nog att några saker kommer från Boutique la Plytt!! :-)

 
Madeleine

Madeleine

22 februari 2011 09:40

Halkade in till dig via äppelblomman.
Jättemysig blogg. Kram Madeleine

http://madame-edith.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards