husnr3

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Drömmar

Av Jessica - 27 april 2010 08:45

Alla drömmer sägs det ju.


En del kommer ihåg och andra minns inget när de vaknar. Jag är en sån som oftast kommer ihåg mina drömmar.


Men varifrån kommer idéerna och tankarna?


Häromnatten vaknade jag vid tre och var jätteledsen, hade drömt att vi var på besök i Huvudstaden hos systern och då berättade hon att hon varit ledsen och nedstämd en längre tid men nu hittat LJUSET. Hon skulle bli muslim!!!! Och samtidigt gjorde hon slut med sin Micke!! Jag blev alltså så upprörd och ledsen att jag vaknade mitt i natten...


Nu inatt hade jag en konstig dröm som började med att jag hade en restaurang med brygga vid havet och dit ringde en kille och ville boka bord mellan kl 15 & 17. Visade sig att han var en prins (läst för mycket om Madeleine?) och resten av drömmen handlade om prinsessor med långt lockigt hår som red på hästar i vackra klänningar och sen avslutades drömmen med att jag skulle cykla till Hillerstorp (2 mil bort) men vände i backen på Åkersvägen för att det började regna.


Får inte riktigt ihop det hela?

 
 
Josse

Josse

27 april 2010 10:36

Haha drömmar kan verkligen vara helt galna! Jag kommer oftast bara ihåg mina drömmar precis när jag vaknat, sen far de från huvudet (och tur är väl det för kan drömma helkonstiga saker).

Jo ang cykelkärran så sitter Frida "direkt" i den. Det är ju färdigt gjort med sits och bälten så hon sitter säkert där! Hon somnar till och med iden hihih.. borde finnas liggläge ;)

KRAM!

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Plutt

27 april 2010 14:19

Ibland så undrar man vart man får allt ifrån. Tror sjuka drömmar ligger i släkten, men du behöver inte oroa dig för muslim det har jag då inga som helst planer på att bli! Håller mig till Micke istället :-) Puss

 
Josse

Josse

27 april 2010 20:44

Frida är en linslus som gillar att skratta åt kameran! Men hon är ju glad mest hela tiden så..

Dröm sött inatt hihi.. ;D

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

27 april 2010 21:04

Det var en bra fråga! Jag drömmer ofta jättekonstiga drömmar som jag inte alls förstår vart jag har fått ifrån!

Hannes är inte heller överförtjust i att ligga på mage, men han tycker bättre om det nu än tidigare iaf! Han blir fort otålig om han inte når en sak han vill ha, och då får man hjälpa till ibland så han inte blir ledsen. Kram

http://annalindamadeleine.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

28 april 2010 10:04

Haha, underhållande läsning. Tänk så mycket konstigt som snurrar i huvudet på en. Du är absolut inte ensam om att drömma intensivt, jag vet ibland inte om jag drömt eller om det är på riktigt.

Ha en toppen dag!

http://haradso.blogspot.com

 
Ingen bild

Elina

28 april 2010 13:35

Haha drömmar kan vara roliga, men läskiga ibland också. För bara nån natt sen så drömde jag om nån brud som var ute efter Tobbe. Då var det skönt att vakna upp =)

Men annars brukar jag drömma att jag kan och vet en massa saker som jag inte ens vet i verkligheten. Fast... samtidigt vet jag ju inte ifall det jag vet i drömmen ens stämmer eftersom jag inte vet det i verkligheten. Haha, hänger du med?! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards