husnr3

Alla inlägg under april 2015

Av Jessica - 26 april 2015 06:21


Humöret går upp och ner på den här lilla damen allt som oftast men det har ändå lugnat ner sig jämfört med bara för några månader sen.

Nu är det mest skärmtid vi bråkar om här hemma. Hon skulle kunna titta i stort sett 24 timmar om dygnet tror jag...


Igår hade hon kompisen Emmy på besök o som tur var sov hon länge på morgonen så väntan (och tjatet) inte blev så långvarigt...

Av Jessica - 26 april 2015 06:16




70 kvm mindre gräsmatta att klippa i sommar! Plus gott om plats att ställa utemöblerna .... tror vi kommer gilla att hänga hemma framöver!

Av Jessica - 21 april 2015 20:20

Vissa skulle säkert tänka att jag inte är helt frisk som frivilligt ställer upp och jobbar på 2 loppislördagar inom mindre än 1 månad! Själv tycker jag bara att det är superkul - för när loppis och barnkläder är bland det bästa man vet så kan ju liksom inte barnklädesloppis bli nåt annat är en fullträff!!


Vissa frågar om jag inte tycker att det är mycket jobb med att sälja på loppis och visst får man lägga ner nån timme på att märka upp kläderna men det är ändå det överlägset bästa sättet att få barnkläder sålt på. Jag ska kanske inte säga hur mycket jag har sålt för på de 4 loppisar jag har varit med nu under det senaste året men kan säga att det börjar med en 5a... så visst är det lönt!


 


Men vitsen med en bytardag är ju ändå att man shoppar med sig lite hem oxå, i lördags höll jag igen och fyllde inte riktigt hela kassen! Men några klänningar och leggings till Judit blev det iaf...


 


... och lite mer nedtonade färger till miniman. Att komplettera de megamönstrade och färgglada som redan bor i hans garderob!


 


Stackars stackars mellanpojken fick bara ett par jeans den här gången.... och behöver väl knappast påpeka att storasyster var smått avis på alla glittrande nitar?!


 


Men så ibland måste (vill) man ju shoppa nytt oxå och vad passar då bättre än halva reapriset?


9 plagg på loppisen för drygt 200 kr och så lite på Kappahl idag för ungefär samma pengar, förutom plaggen här blev det ytterligare ett par jeans, en pyjamas och en träningströja - allt till V.


I just löööööv barnkläder o shopping! 


@husnr3kids

#barnkläder

#barnklädesinspo



Av Jessica - 12 april 2015 20:15



Mamma idag ska jag o pappa gå till affären och köpa blommor till dig, sa Vide när vi åt frukost...

Av Jessica - 7 april 2015 11:53

Tänk att nu är han så stor att det är dax för förskola!


Gick hur bra som helst idag o han lekte mest o busade runt o bara nån enstaka gång kom han till mig.

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards