husnr3

Alla inlägg under januari 2016

Av Jessica - 30 januari 2016 18:52

Förkyld och med lite feber...

Men kan hitta på bus ändå...

Av Jessica - 30 januari 2016 18:50

Nya idéer.
Nya möjligheter.

Med några timmar ledigt på förmiddagen hann vi med att byta plats på tv'n o soffan!

Av Jessica - 27 januari 2016 21:57

Mini är hängig med feberkänningar. Så då är det mysigare att hänga med mamma o kolla film än att sova, trots att klockan än tio!!

Av Jessica - 16 januari 2016 07:43

Dax igen!

Film, fem godisbitar var och mys framför tv'n.

Här kommer vi sova gott.

Av Jessica - 7 januari 2016 20:51

Härligt när de där extra lediga dagarna blir perfekta!

Vi spenderade mycket av gårdagen utomhus....först träffade vi Åsa och Maya i lekparken en stund, V och J hann med att både åka pulka, sura, bråka och gunga ?. Efter det tog jag tre barn med mig till affären och det är ju alltid ett äventyr i sig. Nu skötte sig miniman ovanligt förträffligt bra medan de båda stora satt i vagnen och bråkade!!

Just ja!
De stora hann ju faktiskt med att vara sams i lekparken oxå.

Sisådär 10 minus och klarblå himmel. Vi klagar inte på vädret iaf. Däremot är jag lite missnöjd med ryggen idag. Skulle vara lite kul och åka i branta backen MEN där var visst lite guppigt längst ner så flög lite o landade med ryggen mitt på pulkan! AJ AJ AJ

Av Jessica - 3 januari 2016 18:43

Bästa julklappen fixade jag till mannen min. En övernattning och två dagar på tu man hand i Göteborg, utan hund och barn! Tur man har en fin o snäll mamma o syster som ställde upp som barnvakt...

Nya tunneln utanför Ulricehamn!

Litet mysigt hotell nära stationen och stan.

Vi shoppade, åt gott och bara myste. Och lärde känna stan i Göteborg lite grann. Ingen av oss har varit där särskilt mycket förut och nu känner vi iaf igen lite mer än Liseberg och Nordstan.

Av Jessica - 3 januari 2016 18:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards