husnr3

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

3,86 km

Av Jessica - 3 oktober 2011 20:29

Åkte upp till elljusspåret ikväll för en liten runda (2,5 km) tänkte jag... men där var mörkt som i graven och jag visste inte hur man fick igång lyset så det blev till att åka hem och springa  en cityrunda istället.


Första löprundan med Milla i koppel och jag ger både mig själv och henne godkänt, två mindre tvärstopp, en nr 1 och en nr 2 inkl plock upp och släng men annars hyfsat bra.


  

 Svettig och lagom ljummen ....


Och hela 3,86 km blev det på 30 min - verkligen inte fort men är ändå nöjd. Bara dryga 6 km till så har jag klarat milen. Vännen Linda vill att vi springer Tjejmilen nästa år och jag får väl ställa, även Syster Linda (Plutt) verkar vilja hänga på och båda de springer betydligt längre än vad jag gör just nu!!

 
 
Emilie

Emilie

3 oktober 2011 20:38

Va duktigt! Va jobbigt att du inte kunde tända...det är ju ganska bra om man kan det...
vet inte heller vart man gör det, fast det känns läskigt att springa i ljus när det är mörkt utanför, om du förstår vad jag menar.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

4 oktober 2011 11:24

Bra jobbat !! Jag sprang runt stan igår och var ute i 48 minuter - nästan rekord :) *kram*

 
Ingen bild

Plutt

4 oktober 2011 11:29

Må vara att jag springer längre. men inte går det fort precis :-) Tur att Linda tar tag i tjejmilen, så vi kommer iväg någon gång! Vi har väl pratat om det hur många år som helst.....

 
Ingen bild

Anna o Wille

4 oktober 2011 20:01

Jag undrar om inte jag ska hoppa på det tåget också....har ju faktiskt sprungit tjejmilen i Jönköping en gång i tiden men det va måååånnnnggggaaaa år sedan :) Kanske kan göra att jag kommer ut och springer lite....
Syns imorgon kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards