husnr3

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

DU ÄR NÄSTAN SOM EN KO!!

Av Jessica - 4 maj 2011 16:39

Låg precis och vilade när R kom hem från jobbet idag och när jag vaknade kände jag att det körde lite i magen.... ungefär som när jag satt vid datorn och jobbade i söndags.


Kom osökt att tänka på Ralles kommentar från just du, i söndags, när jag nämnde att nu kör det visst lite. " Du är ju nästan som en ko! Med en bajsmage, en mensmage och en sparkmage"...... sen tänkte han till och det gick några minuter innan han kom på vad han sagt och så bad han om förlåt!! Inte för att jag tagit illa upp men ändå...


Men lite rätt har han ju ändå, ibland säger jag ju att man har ont i magen och det är ju inte lätt för honom att förstå vad jag menar. Men just nu har jag varken ont i bajsmagen eller sparkmagen om ni förstår.... inte för att jag tror att det blir dax än på ett tag för det är väldigt lite ont men jag bloggar om det ändå så att ni hålls uppdaterade - för det vet jag ju att ni vill vara!!


Och ni där ute som inte vet hur man kommenterar men vill: klicka på Kommentar längst upp i högra hörnet och fyll i minst säkerhetskoden och ditt meddelande, klicka sen på "skicka kommentar". När jag godkänt kommentaren syns den på bloggen.


KRAM på er, hörs om några timmar när jag berättar om gårdagskvällens Vårbuset.

 
 
Karro

Karro

4 maj 2011 20:00

Wiii nsrat kanske dax då?! Nej de är inte lätt för männen att veta;-)
Men du menar inte att du gick vårruset igår? Du är ju tokig;-)
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards