husnr3

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Skitnatt igen

Av Jessica - 4 maj 2011 07:32

Igår träffade jag lite gamla arbetskamrater (mer om det senare) och fick då en känga att jag uppdaterar ju alldeles för dåligt här nuförtiden!!


Ett inlägg om dan räcker absolut inte nu när alla väntar på att bebis ska titta ut! Minst 3 utspridda över dan så att alla vet att vi inte har åkt in än....


Så idag ska jag skärpa mig men såhär tidigt på morgonen orkar jag inte ens tänka ordentligt så det blir bara ett inlägg om skitnatten jag haft! Judit låg i vår säng när jag kom hem så inatt har det väl blivit att jag har vaknat minst en gång i timmen från elva till femsnåret när R steg upp och vi flyttade över henne till hans halva! De timmarna från fem var guld värda och jag känner mig nästan som en ny människa!


Lider av nattliga svettningar på överkroppen - nån som känner igen sig?? Vet att jag hade det när jag väntade Judit oxå. Tips? Förutom att sova på ett badlakan menar jag? Det är jobbigt att vakna flera gånger varje natt och behöva torka av sig med en liten handduk för att inte svetta ner lakan och täcke - dessutom känner man sig inte särskilt fräsch som ni förstår!

 
 
Ingen bild

Linda

4 maj 2011 14:17

Ja uppdatering är viktigt såhär nära inpå ;)
Duu - jag är inte gravid men svettas mängde vissa nätter ändå! Får gå upp och byta tröja och vända täcket mm! UNDRAR vad DET beror på ??? Tidigt klimaterie eller nåt ??! :) KRAM på dig och häftig lampa Judit får !!

 
Emilie

Emilie

4 maj 2011 21:39

Jag håller med, tre updates är lagom nu när vi alla väntar med spänning. Jag kan knappt hålla mig när man ska in här och kika på din blogg. Kommer du skriva när ni åker in??

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards