husnr3

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Första flätan!

Av Jessica - 16 augusti 2011 14:07

FÖRSTA FLÄTAN!


  

 Duktig tjej som satt still ända tills jag var klar...

 
 
Tre ungar och bebis

Tre ungar och bebis

16 augusti 2011 14:35

Åh vad jag önskar jag kunde göra inbakadfläta! Så fint!

http://www.treungar.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna o Wille

16 augusti 2011 15:08

Åh så fin...nu blir jag allt lite avundsjuk. Har ju alltid älskat att fläta och fixa med hår.

Ha det gott!
Kram

 
Ingen bild

DANIELA

16 augusti 2011 16:59

Oh så fint det blev! Va´duktiga ni är båda två. Judit på att sitta still och du på att göra en så fin inbakad fläta på så fint hår. :) Kramar från Daniela

 
Ingen bild

Plutt

16 augusti 2011 17:55

Vad mutade du henne med..?!!! Sååå fin :-)

 
Ingen bild

Jossan

16 augusti 2011 18:22

Åh va fin hon blir:) Dröjer ett tag innan jag får fixa fläta:)
Ni behöver inte sakna oss på småfolket, Tuva går bara på förskolan var tredje tisdag!
kram

 
Emilie

Emilie

16 augusti 2011 21:07

Va fint! va duktiga ni är, du på att fläta och hon att sitta still.
Vet inte om du sett att jag har svarat på din fråga, men jag gjorde det på ditt inlägg i min blogg.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Karro

Karro

16 augusti 2011 22:27

Men ÅHHHH så fint! Åh så duktig tjej att sitta så stilla!!
Vill oxå ha en tjej att fläta hår på;-)
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Coquina

Coquina

17 augusti 2011 10:57

Vilken fin fläta =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

http://coquina.blogg.se

 
Elin-mamma till Alicia

Elin-mamma till Alicia

17 augusti 2011 14:47

Kul att du hittade till mig :)
Ja det får du testa är faktiskt riktigt gott:) Sen måste jag erkänna att jag saknar pasta och ris (vi äter inga kolhydrater) Svårt att hitta motivationen alltid, men bara att bita ihop.

Åhh va söt, ska bli så kul när man själv får börja fixa håret på lill tjejen :)

http://elinvictoria.bloggplatsen.se

 
Elin-mamma till Alicia

Elin-mamma till Alicia

17 augusti 2011 14:47

Hur gamla är barnen förresten? :)

http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards