husnr3

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

BVC

Av Jessica - 18 september 2009 12:04

Igår eftermiddag hade vi Ingrid från BVC på besök, hon gick igenom en massa broschyrer och förklarade lite hur de jobbar på BVC och vad vi har framför oss i form av besök, vaccinationer mm.


En hel del nyttig information, man är ju liksom ganska ny på området även om jag har fått mängder med info från er alla som redan har barn!! Men sen lyssnar man ju selektivt oxå, när det inte berör en själv direkt så glömmer man rätt fort...


Judit blev så klart vägd oxå, nu väger hon 2970, dvs fortfarande en bit under födelsevikten. Men det verkade normalt så det får vi väl lita på. Även här har jag ingen koll, vet att de brukar gå ner i vikt efter födseln för att sen öka men i vilken takt har jag ingen aning om. Litar på att så länge ingen säger till är väl allt OK?

 
 
Ingen bild

DANIELA

18 september 2009 16:55

DET TOG NÄSTAN 1 MÅNAD FÖR MINA GRABBAR ATT NÅ SIN FÖDELSEVIKT SÅ DU BEHÖVER NOG INTE OROA DIG...
DET VAR JÄTTEKUL ATT SE ER IGÅR! HOPPAS VI SES SNART IGEN! KRAM DANIELA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards