husnr3

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Traderar igen...

Av Jessica - 13 oktober 2013 08:45

Jag har kommit igång och kollar Tradera igen.... gillar ju verkligen Tradera men det kräver ju lite tid, dels att kolla auktionerna, sen ska man buda en eller flera gånger och tills sist hålla koll på om man vinner eller inte. Och så ska man ju betala, sen vänta på paketet och till sist lämna omdöme.


Men om man orkar med alla dessa steg så kan man verkligen fynda ibland. Och gör man superfynd gör det inte så mycket om man råkar betala nån tia för mycket för nåt annat plagg som man verkligen gillar. 


I förra veckan gjorde jag ett sånt superduperfynd!

En body med tillhörande strumpbyxor i ull från Polarn o pyret - bara bodyn kostar 249 kr om man köper den ny och jag gav 33 kr för båda inkl frakt!!! Och skicket är som nytt, man kan inte se att kläderna är använda. Hoppas och tror på en härlig vinter när vi kan använda dessa plagg när vi är ute i pulkabacken i flera timmar....

 

 

 

Dessa härliga plagg ska oxå få flytta in i Loves garderob. Bodyn från me and i har jag redan i 62/68 (fått av Anna) och den hör till favoriterna så nu när jag hittade den i 50/56 kunde jag bara inte motstå. Och 40 kr (det överlägset dyraste plagget) för en nästan ny body är ju ganska billigt!


  

 
 
Ingen bild

Victoria A

15 oktober 2013 18:48

Läser jättegärna om Loves födelse om man får!
Kram Victoria
victoriawiss@hotmail.con

 
Camilla

Camilla

18 oktober 2013 15:28

Jag brukar kika på ebay.com, livsfarligt! HIttar så galet mycket fint där, billigt är det oxå! Men frakten, aj aj vad dyrt...

http://radhuslivet.blogg.se

 
Anna

Anna

26 oktober 2013 13:01

Tradera är kanon! Så mycket fint du hittat!

http://husprojektet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards