husnr3

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Impulsbesök x 2

Av Jessica - 5 maj 2010 21:26

Det som var planerat idag var promenad med Lotta vid halv tio så vid kvart i nio fick jag VÄCKA JUDIT!! Länge sen hon sov så länge!


Blev den vanliga "damma-rundan" följt av lite fika hos Lotta. Mysigt hade vi.


Vid halv tolv ringde Linda på mobilen, då stod hon med barnen här hemma och väntade. Hon ringde nämligen på morgonen och undrade om de fick komma på lite besök efter de varit på hennes jobb och hälsat på. Klart de var välkomna! Impulsbesök är alltid uppskattat hos oss.


    

Judit, Alice & Olivia 

 

  

Vilar lite mellan buset

 

    

                     Alice & Judit brottas lite...             Jag med två ungar!      

 

Blev en runda till Hemköp innan vi käkade lunch, Linda hade med sig mat till dem, tacofisk, och vi åt måndagens rester, fiskgratäng! Och till efterrätt hade jag tagit ut en kladdkaka från frysen - gott!


Bäst som vi sitter och leker ringer Anna, då var hon på väg hem från sina föräldrar och ville komma förbi. Så de båda besöken möttes nästan i dörren!


Annas Wille var vaken och på gott humör så de följde med när jag skulle bort och lämna Judit hos farmor - alltid kul att få tjöt-sällskap!


Och nu ikväll var det Första hjälpen utbildning igen - så har ytterligare en dag i en mammaledigs liv gått!


 
 
Ingen bild

Anna o Wille

6 maj 2010 08:06

Ja det är alltid kul med lite spontan besök ibland. Kul och träffas och gå en liten promenad... Nu syns vi ju ikväll också :) Kram

 
Madde

Madde

6 maj 2010 08:46

Vilken mysig dag ni verkar ha haft!

Jo dom blir kan bli väldigt gnälliga! Hannes har varit riktigt gnällig dom senste dagarna, tror det är fler tänder påväg! Kramar

http://annalindamadeleine.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

6 maj 2010 16:10

Jag trodde inte heller det skulle gå, men hon lyckas till och med flytta klossarna :)

Min är ju bara snart 7 månader så nog tror jag din tös klarar det

http://wearisome.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards