husnr3

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Mitt nya jag III

Av Jessica - 15 oktober 2011 15:07

Ja, de senaste dagarna har verkligen gått i ett och några inlägg här på bloggen har tyvärr inte prioriterats men just nu har jag en liten stund över och då måste jag såklart bjuda er på de utlovade bilderna.


Det jag har hunnit med är alltså attjag for till optikern på förmiddagen och fick med mig några nya (+ några av de gamla) bågar hem, eftermiddagen spenderade vi här hemma och sen var det gympa, bowling, gym & löptur följt av bågretur så jag landade i tv-soffan först vid halv tio. Dagen därpå spenderades på möte i Göteborg med jobbet, for iväg vid halv sju och inte hemma förrän vid sex och då åkte jag direkt till tjejmiddag i Värnamo...


Och igår tog jag, barnen och hunden en promenad byn runt på förmiddagen och besökte i stort sett allt man kan besöka (men det är inte så många ställen), var på banken o tömde spargrisen, på apoteket och köpte alun så vi kan play-doa här i helgen (har aldrig gjort det), hämtade två paket, från HM & feelunique och så köpte vi present till pappan som ju fyller år nästa vecka. Intresseklubben noterar antar jag!! ICA hann vi visst med oxå.


Idag har det varit bowling i Ljungby för min del (och det glömmer jag gärna) och precis nu är R iväg och spelar i hallen här hemma, farfar har varit barnvakt en liten stund och för tillfället är farbror David här och leker med Judit. Guld värt!!!



Men nu hittar jag visst inte kameran så jag får leta en stund och återkomma med bilderna. Ska uppdatera mig på lite bloggar oxå så har ni saknat mina kommentarer så lovar jag fixa det idag!


Kameran hittad!!

          



Ett av dessa par blev det!

I prisklass från 1100 kr till ofattbara 4300 kr - och priset gäller såklart bara bågarna!



 
 
Ingen bild

Linda Halldén

15 oktober 2011 15:38

Jag vill se glasögonkort - har sååå jädrans tråkigt just nu ... & Ont ... jag är värsta gnällisen idag...!

 
Matidla

Matidla

15 oktober 2011 16:28

Hej!
Va duktigt du som är hurtig håller igång! Härligt! Väntar nyfiket på bilderna och hoppas du hittar ett par som du blir nöjd med.
Har vägarna förbi stan så tveka inte, då sätter jag på kaffe på stubben! (:

Hoppas ni får en fin helg!
Kram-Matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda Halldén

15 oktober 2011 19:11

Haaallååå - vilka blev det nudå ??? ;)

 
Ingen bild

Sanna Stensson

16 oktober 2011 11:40

Cool du va i pilotbrillorna! Alla va ju ganska markerande o det tycker jag du är fin i :) Hoppas du trivs i dina nya glasögon!

Kram

 
Ingen bild

Plutt

16 oktober 2011 21:18

Tycker du ska köra på pilotbrillorna! Var superfin i dom....fast jag kanske snor dom när ni kommer hit :-) Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards