husnr3

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Sista dan innan sista jobbdan!

Av Jessica - 26 april 2011 19:11

Och så har man varit delvis föräldraledig för sista dagen på ganska länge, imon är det jobb igen och sen hägrar en lååååång sommar med varma och sköna dagar och snälla barn och hund, hoppas jag iaf!


Började morgonen med mys i sängen, jag och Judit, och sen har vi varit på Småfolket för sista gången för säsongen. Nästa vecka blir det lekparken för de som vill istället, kanske kan vi gå dit oavsett om bebis har kommit eller inte.


Efter sovstund i vagnen (sängen för mig) och har vi varit ute med Milla hela eftermiddagen och goa grannpojkarna (illarna som Judit säger) har varit här över en timme och busat med både Milla och Judit. Både lille Sebbe  (7 år) och store killen (9 år) Tedh är så söta med Judit, de kramar och klappar och bär henne och med Milla springer de mer på en kvart än vad jag skulle orka på en vecka just nu... verkligen supersmidigt med stora grannbarn som kan ta hand om oss!


Pratade förresten en liten stund med Christina idag med, den nye lille killen ska heta Alve. Supergulligt! Och faktiskt ett av mina favoritnamn som jag har med på min top 10-lista - men som jag nu kan stryka!!! Har börjat gilla Fridolf allt mer men det blir nog ändå inte det namnet, är lite långt tycker jag men annars supergulligt!

 
 
Emilie

Emilie

26 april 2011 20:43

Gu så gott att kunna vara hemma igen. Det hade vart gott. Jag är helt klart avis! Med den här ekonomin får det nog bli heltidsarbete efter semestern...suck!

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Daniela

27 april 2011 14:06

Jag kommer sakna dig på jobbet trots att du "bara" jobbade 2 dagar. Men du kommer ju tillbaks snart igen! Sköt om dig och ännu en gång Lycka till!!! Kram Daniela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards