husnr3

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

En sväng till stan...

Av Jessica - 9 maj 2011 17:25

Uttråkad av att gå hemma....


   

Dagens inköp, en "förfärlig" rosa klänning till Judit fick följa med hem tack vare lite retro-känsla och lite gröna kläder till nya  bebisen!

 



Tror värmen har tagit hårt på Judit för trots att hon sov till halv åtta imorse ville hon gå och lägga sig redan vid halv tio igen - inte mig emot!! Skönt att bara slappa och slippa bära henne hela tiden...  vaknade inte förrän telefonen ringde vid kvart över elva och sen gosade vi fram till tio i tolv när jag skulle börja med maten. Helt perfekt förmiddag enl mig!


Igår tog R ner staketet så att grävarn ska komma in på tomten och att vara ute med både hund och barn lösa i denna värmen (=jaga dem) kände jag inte att jag orkade så nu i eftermiddag har jag och Judit varit en liten sväng på A6 och förstört pengar!!


Blev shoppat till både henne och bebis,, ska kolla sen vad jag ska behålla. 2 solhattar till Judit blev det iaf och de lär hon behöva, fast nu skulle visst det fina vädret bara hålla i sig i några dagar till hörde jag?



 
 
Bettan

Bettan

9 maj 2011 22:46

Jag som trodde att jag skulle komma in här och se en lite bebis men inte. Jag gissar att det blir en liten kille på lördag den 14:e
Skönt att få vila lite extra det behöver man ju så nära en förlossning.
Skönt med en liten shopping dag i ett svalt köpcenter kan jag tänka mig :)

http://haradso.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda Halldén

10 maj 2011 08:01

Förstår dig! Att jaga runt på tomten höggravid när staketet är bort - hua! Vi ÖNSKAR att vi hade haft ett staket hos oss, för här är inte många lugna stunder när Alice är ute ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards