husnr3

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Att må dåligt...

Av Jessica - 19 april 2011 19:01

Det är inte särskilt ofta jag skriver här på bloggen om mina "privataste" känslor.... mycket beroende på att jag bor på en liten ort och även om bloggen inte har sådär jättemånga läsare vill man ändå hålla sig lite privat.


Men nu känner jag att jag bara behöver skriva av mig lite, själv mår jag som jag förtjänar - dvs superbra med tanke på förhållanden och att jag är höggravid! Lycklig med familjen och livet i största allmänhet även om jag får sjuttiåtta utbrott på Judit eller Milla varje dag jag är hemma....


Men mycket annat tråkigt har hänt runt omkring oss de senaste månaderna och det är klart att det påverkar en på ett eller annat sätt och jag blir ledsen å andras vägnar. Vill ju vara en sån som kan fixa allt åt andra så att de kan få må lika bra som jag gör (= leka Gud)) men så funkar det ju inte i den verkliga världen tyvärr!


Det är allt möjligt som har drabbat allt från familj till nära vänner, kompisar eller bara såna man känner till eller är bekant med. Det är bl.a allt från ekonomiska problem via konstiga sjukdomar eller cancer till dåliga förhållanden och missfall.


Samtidigt har givetvis mycket roligt hänt många andra jag känner och det är väl det jag vill försöka fokusera på. Men ni där ute som känner er träffade ska veta att det är ofta jag tänker på er även om jag kanske inte alltid säger nåt...


KRAM på er alla!

 
 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

19 april 2011 20:47

Jag försöker också ofta att hålla saker inom mig och inte "blotta" allt för mycket av det allra privataste i bloggen men ibland bara måste man, det känns så skönt ibland att bara få vräka ur sig allt,det känns ofta lättare efter det.
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Matilda

Matilda

19 april 2011 22:22

Tack snälla Du för omtanken och de fina orden. Det är sådana kommentarer som värmer långt in i hjärtat.

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards