husnr3

Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

Efter sol o värme

Av Jessica - 27 maj 2014 21:20

Efter gårdagens varma och härliga väder fick vid idag känna på hur våren verkligen kan vara!



Ingen värme i sikte på förmiddagen utan riktigt riktigt kalla och isande norrvindar när vi traskade iväg till affären och handlade frukt till eftermiddagens fruktsallad.


Vi har nämligen haft finbesök av Tuva o hennes mamma idag och då fick Judit välja vad vi skulle bjuda på. Hon håller på att bli stor vår tjej, idag var en av de första gångerna hon haft en kompis på planerad lekdejt.





Barnen pantar flaskor o burkar på ICA...





Sen nån vecka tillbaks har jag tagit tag i mitt träningsliv igen!!!


Så ikväll blev det en liten runda i skogen och när jag kom hem for R iväg för sin runda tillsammans med Milla. Och då ville ju inte Vide vara sämre han - så han o jag tog på oss kläder o skor igen och så sprang vi till Ö Allegatan o tillbaks - eller förresten - bara halva vägen tillbaks. Sen blev han trött o ville bara hålla handen.... min lilla söta treåring!

 
 
Ingen bild

Maria Andersson

28 maj 2014 22:18

HEJ!
Attan vad längesen jag tittade in på din blogg. Kutade...eller det är väl att överdriva..förbi eran stuga idag.
ska ni ner i helgen?

Jessica

29 maj 2014 16:45

Vi är här :-)

 
Fröken M

Fröken M

29 maj 2014 07:38

Men va gulligt att han vill springa i alla fall !
Viggo vill helst "ta det lite lugnt" om han får välja.
Vilket är lite märkligt eftersom han går under smeknamnet "vildingen" annars ;)
Kram

http://www.frokenmela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards