husnr3

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Julklappstips

Av Jessica - 3 december 2012 19:33

Snön yr utanför, termometern visar på rejält med minusgrader, barnen sover (hoppas jag, gick därifrån innan de somnat) och jag har lite lite julfeeling så jag ska nog försöka fixa lite här hemma ikväll! Men det blir inget mycket pyntat här i huset i år, med ett halvt hus som är under rejäl renovering får vi fixa julstämning utan mängder med tomtar helt enkelt. 


Tänkte iaf tipsa om några fina tallrika som ska få hamna i min julklappshög till familjen. Sedan tidigare har vi katt, tiger & lejon och nu vill jag nog ha igelkotten iaf. Tänk att kunna duka med bara såna här fina tallrikar när det blir dax för barnkalas...


 



Nya fina melamin-tallrikar av Ingela P Arrhenius.

Jag köper nog mina hos mokkasin där jag handlat tidigare, bilderna är från deras fb-sida. För er som inte tittat in där tidigare rekommenderar jag ett klick här!


Imorgon är det hemmadag igen, lillebror blev med feber i fredags igen och då jag fick gå o jobba idag är det R's tur imorgon. O jag har förresten bara lite lite lust att gå till jobbet just nu, brukar trivas väldigt bra men nu är det omorganisation på G och jag kan inte precis påstå att det verkar som om jag får några bättre tider utan jobb till kl 6 en kväll i veckan vad det verkar som!!! 

 
 
Ingen bild

Linda

3 december 2012 21:42

Åh vad trist ! Du som hade såna BRA tider .. Hoppas det löser sig till nåt som känns okey iallafal - kram kram

 
Ingen bild

Maria Andersson

5 december 2012 08:42

Wow vilka mysiga tallrika. Som sagt de få stå på min önskelista.

 
Junitjej

Junitjej

14 december 2012 19:19

Vilka söta tallrikar!

http://www.junitjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards