husnr3

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Efterlysning

Av Jessica - 4 februari 2012 16:21

Vet att det finns en del inredningsglada som läser här ibland och nu behöver jag hjälp!!


För några månader sen hittade vi de hängare/krokar vi absolut vill ha i vår hall men nu kan vi inte hitta vem som tillverkar dem. Vet att det är en engelsk designer och att man bara kunde beställa de från England - säger ju inte mycket tyvärr!!


Att jag ska lyckas beskriva nåt så att ni förstår vad det är vi är ute efter känns som ett hopplöst uppdrag men jag får väl iaf göra ett försök. Hängarna är gjorda av gamla ledningsrör med kranar som krokar. Lite industristil alltså och fanns i flera olika färger.


Nån som minns om ni har sett nåt sånt nån gång? Här hemma letas det igenom ett helt gäng med inredningsmagasin, riksen finns oxå att jag har sett dem i nån av de tidningar jag brukar låna från bibblan.


Uppdatering: hittade de i en tidning igår kväll - lycka!! Men tyvärr kommer den inte komma upp i vår hall, har räknat och mätt och den får helt enkelt inte plats. Men kanske i sovrummet istället?? Tiden får utvisa om det blir så.... här hittar ni den om ni oxå vill beställa och såhär ser den ut:


 


 
 
Martina

Martina

4 februari 2012 19:57

Hittar dessa när jag försöker googla. Nåt liknande? http://www.frokenfraken.se/shop/?cat_id=193
Kram

http://livetnerochupp.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda Halldén

5 februari 2012 21:16

Ja den var originell! Rätt kul fast nog inte nåt jag skulle köpa, men det hade varit kul att se den hemma hos Er :)

 
Fröken M

Fröken M

6 februari 2012 20:43

Gud vilken häftig, jag har aldrig sett något liknande förut !!
Skönt att det är dagis dags i morgon !
Här har jag lyckats väcka liv i tulpanerna igen, men viggo är riktigt risig i kistan så det bli minst en dag hemma till..
Ha en mysig kväll! kram

http://www.frokenmela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards