husnr3

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

KLASSÅTERTRÄFF!

Av Jessica - 24 oktober 2011 20:45

Efter veckor av spänd förväntan var det så dax i lördags. För vår återträff med klasserna från nian alltså!


Hela 21 år sen vi sågs senast - fattar ni vad tiden tagit vägen ! Det gör iaf inte jag.


En helt underbart rolig  kväll som tog slut alldeles för fort och inte hann man med att prata med alla heller, kanske lite mitt eget fel för jag hamnade med några av tjejerna från egna klassen och vi satt och tjötade i flera timmar, särskilt jag och Lisbeth!


Blev bara en del rätt dåliga kort men här är vi tjejerna från vår klass som var där ´(minus Ann-Sofie som höll i trådarna). Alla var sig lika tycker jag och det fanns nog inte nån som jag inte kände igen. Tror vi blev 45 st totalt från alla tre klasserna och 17 var vi från vår klass, 10 som inte kunde komma.


 


På slutet av kvällen fick jag kvällens konstigaste komplimang oxå (tror att det var lite symptom på "där alkoholen går in går vettet ut") då en av killarna sa till mig att jag var snygg, följt av att han sa att jag alltid var så snygg när vi gick i skolan så varför tog jag inte bättre hand om mig nu?! Ja det kan man ju undra - ful som stryk eller vad han nu menade.... babbel babbel babbel som inte betydde nåt men jag hade lite kul åt det. Vad jag med bestämdhet vet är att han aldrig sa nåt till mig om utseendet när vi gick i skolan, tänk att vissa saker tar över 20 år och för många öl innan man vågar säga...

 
 
Jess

Jess

24 oktober 2011 21:05

Vad roligt med klassträff!
När du berättar det där om killen så var det faktiskt en som kom fram till mig i våras och berättade att han varit kär i mig i nian. 25 år senare liksom...hahahaha.

http://maisongrey.blogspot.com

 
Karro

Karro

24 oktober 2011 22:45

Ha ha förlåt om jag skrattar, men vilken jävla kommentar.. De ska vara killar toill såna kommetarer;-)
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna o Wille

25 oktober 2011 09:15

Så kul med klassåterträff....kanske man skulle försöka dra igång med hemma i Taberg...
Kram kram

 
En pojkmammas vardag

En pojkmammas vardag

25 oktober 2011 09:33

Gud så kul med klassfest! Åh, jag önskar att min gamla klass kommer att träffas snart vi med ... Kram

http://edvinsmamma.wordpress.com

 
Ingen bild

Malin

25 oktober 2011 19:47

Vad fin du va! Kram

 
Ingen bild

Lisbeth

25 oktober 2011 20:54

Det var så kul att träffas igen Jessica! Jag hade nästan glömt bort hur rolig du är med vassa kommentarer hela tiden. Men som sagt, en galen kväll där några fick för mycket att dricka och tafsade på alla som små tonåringar. Nu får det inte gå 20 år tills vi ses igen :-) KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards