husnr3

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Ett nytt jag

Av Jessica - 10 oktober 2011 21:58

Trots att garderoben är full med kläder och att jag har mängder med skor och stövlar i källaren känner jag aldrig att jag har något att ta på mig och att jag helt och hållet har tappat stilen.


 

Jobbarbrallor är helt klart det jag trivs bäst i - ihop med fulfleece såklart!


Men kanske kan gårdagens "olycka" leda till att jag hittar mig själv igen, då tog nämligen Judit sönder mina glasögon så idag har jag varit hos optikern och lånat hem 6 nya par i lite annorlunda stil. Nya brillor och ny frisyr (imon ska hästsvansen bort) kanske kan sporra mig till att rensa garderoben på det jag inte längre vill ha..


Vill ha er hjälp med att välja, vilken båge passar bäst?

(bjuder på ett rött fejs efter löprundan)


 

De nuvarande


     

                           Nr 1                                         Nr 2                                        Nr 3


     

                            Nr 4                                       Nr 5                                        Nr 6


Och ja, känns väldigt konstigt att lägga upp så många bilder på mig själv! Orkade inte heller ta några "snygga" foton så konstiga grimaser bjuder jag på.

 
 
evelina

evelina

10 oktober 2011 22:15

Nummer 5 & 6 är både snygga & trendiga för ditt nya jag!!

http://evelina.linkbye.se

 
Ingen bild

Plutt

11 oktober 2011 07:03

Hmm....det var svårt, för dom var faktiskt inte ditt vanliga jag :-) Tycker nog dock att nr 2 och 4 var bäst! Puss

 
Sandra

Sandra

11 oktober 2011 07:27

Jättesvårt, men jag tycker du passar jättebra i de som är på bild 2 och 4 :-)

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kicki

11 oktober 2011 07:35

Tycker #2 var finast, fast alla var ok!

 
Ingen bild

Sanna Stensson

11 oktober 2011 08:32

Nr 2 tycker jag! Du passar i när de är så markerade runt om! Hoppas du hittar några du kommer trivas med :)

Kram

 
En pojkmammas vardag

En pojkmammas vardag

11 oktober 2011 08:43

Jag gillar nummer 2 :)

http://edvinsmamma.wordpress.com

 
Matilda

Matilda

11 oktober 2011 09:05

Hej, Hej!
Känner så väl igen mig i ditt inlägg! Här står det också en proppfull garderob men så fattig på innehåll. Mm..
Kul med nya glasögon iaf, jag tyckte nog att 2:an och 4:an var bäst. Men jag är ju själv tokförtjust i svarta bågar så jag skulle nog säga att 2:an var min favorit.
Lycka till!

Kram-m

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

11 oktober 2011 09:22

Jag tycker nr 8 var snygga! Dom var lite annorlunda mot dom du haft innan, men det är svårt att se bara på kort. Ta med dom på torsdag :)

 
Ingen bild

Anna o Wille

11 oktober 2011 12:39

Tycker helt klart nr 2. Passade ditt ansikte jättebra tycker jag. Kram kram

 
Ingen bild

Jossan

11 oktober 2011 14:06

Nr 2 och 6 tycker jag du var snyggast i!
kram

 
Camilla

Camilla

11 oktober 2011 21:14

Jag tycker antingen nr 2 eller nr 5. Men ska jag välja ett par så blir det absolut nr 2. Lycka till! Kram

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

11 oktober 2011 21:28

Jag må nog va tråkigast i stan men jag tycker dom nuvarande var snyggast haha
Annars nr 2 eller 4
Kram

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Karro

Karro

12 oktober 2011 10:43

Jag tycker absolut nummer 6! Stora bågar är sååå snyggt o du passade superbra i dom!
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards