husnr3

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Förlossning

Av Jessica - 13 maj 2011 15:49

Det absolut mesta jag skriver om här på bloggen är inga hemligheter och jag bjuder gärna er läsare på det mesta men nu känner jag att det är så många som har varit inne och läst de senaste veckorna utan att ge sig tillkänna så nästa inlägg som kommer att handla om min förlossning kommer att vara lösenordsskyddat.


För er som brukar läsa lämnar jag gärna ut lösenordet, lämna bara en kommentar med er mejladress så skickar jag lösenordet där.


Hoppas ni känner att det är OK.... förresten är det samma lösenord som när Judit föddes ifall någon kommer ihåg???

 
 
Anna o Wille

Anna o Wille

13 maj 2011 16:21

HOppas jag kan få lösenordet...har ju grymt taskigt minne så det vi fått sen tidigare har jag totalt glömt bort.

Hoppas ni alla mår bra och att det är en snäll liten Vide ni har fått. Gulligt namn förresten....!!

Kram kram

http://hagelvik.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

13 maj 2011 22:38

Jag förstår precis att du vill göra såhär, jag har funderat på det ibland med. Men tyvärr kan man inte ha lösen på blogger, synd. Jag läser gärna om er förlossning och jag tror att du vet att jag är här inne emellan åt. Känner du att du inte vill att jag ska läsa om er, så förstår jag absolut det.

Ännu en gång STORT GRATTIS till er alla, hoppas att ni har det riktigt bra och njuter och myser så bra det bara går :)

http://haradso.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

14 maj 2011 13:06

Jag vill jättegärna läsa om förlossningen, så jag hoppas att jag kan få lösenordet.. :-)

Hoppas ni mår bra!
Kram!

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Josse

Josse

14 maj 2011 20:03

Jag vill gärna ha lösenordet! :)

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Veronica

14 maj 2011 22:50

Hejsan som du vet har jag ett väldigt bra minne men det är ganska kort. Tror du att jag kan få det igen? Nu ska jag krypa ner i sovsäcken. Ännu en volleyboll helg. God natt och ha det så bra. Kram

 
Karro

Karro

15 maj 2011 15:50

Jag vill jättegärna läsa!! O du vet ju att jag är en av dina läsare;-)
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards