husnr3

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Nätshopping

Av Jessica - 7 oktober 2010 07:30

Ja, att jag gillar shopping har väl inte undgått någon som känner mig!! Och en shoppingfri månad kommer nog aldrig inträffa i mitt liv - tyvärr!! Önskar ibland att jag kunde hålla mer i plånboken....


Förutom tisdagens besök i stan har vi ägnat oss åt lite nätshopping här i huset oxå, idag har jag beställt en superläcker lampa från box-flower, aldrig beställt därifrån tidigare så vi får väl se om det blir bra. Hade först tänkt mig en lampa från Design house till sovrumsfönstret men sen tänkte jag till - enkelhet och design är ju inte riktigt min grej!! Istället blev det alltså lampan nedan, en halv - eller helkitschig sak som jag tror kommer passa superbra! Ralle önskade sig pengar till en lampa i födelsedagspresent så det var de som betalade - billigt och bra!


  




I förra veckan blev det även lite beställt på Ellos, bl.a ett par snygga varmfodrade mockastövlar till mig. Köpte ett par svarta likadana förra året men där släppte limmet så jag reklamerade dem och fick pengarna tillbaks. Gör ett nytt försök i år och hoppas att de har lärt sig av förra årets misstag och limmat lite hårdare. Blev även ett par vinterskor till mig, en t-shirt till R och så vinterkläder till Judit. Sånt som alltid behövs och allt var med olika erbjudanden - nästan lika billigt som att åka till Ullared!


  


När det gäller nätshopping måste jag givetvis även göra lite reklam för feelunique.com. En engelsk sida där man kan beställa allt i sminkväg, krämer & mängder av hårprodukter till väldigt billiga priser. Har ni inte kollat den sidan så gör det nu!

 
 
Ingen bild

Anna o Wille

7 oktober 2010 08:45

Vilken häftig lampa....blir nog kanonsnyggt.

Längtar lite till man börjar jobba och kan få lite mer pengar att röra sig med. Men det kommer väl bli en hel del till huset kan jag tänka mig. Ha det så gott kram kram

 
Ingen bild

Plutt

7 oktober 2010 15:56

Superfin!!! Tänk om Micke kunde fatta hur snyggt det är med färg :-)Saknar er....jättemycket!!! Puss

 
Linda

Linda

7 oktober 2010 19:54

Ja nätshopping är ju toppen !!! :)

http://tradgatan21.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards