husnr3

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Vårkollektion hos me&i

Av Jessica - 29 januari 2014 21:20

Idag har det varit kollektionssläpp hos me&i!!!


Dessa underbara härliga kläder till barnen som man bara blir så glad av!

Det har provats lite grann här hemma de senaste dagarna och i måndags provade vi mössor hela familjen....

     

Jag har redan hittat en mängd med favoriter, titta in på www.meandi.se och se om du kan hitta några du oxå!


Lämna gärna en kommentar på vilket plagg som är din favorit.... bara nyfiken på vad alla ni andra gillar... mina favoriter kommer ni få se här om några dagar...




 
 
Matilda

Matilda

29 januari 2014 21:56

Hej!!

Åh jag älskar mössorna, vill ha dem allihop!
Även bodyn och byxorna med ugglor på var ju superfina.
Me&I har så härliga och glada mönster- och färgkombinationer, det är precis så jag tycker barnkläder ska vara.
Kram-matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Plutt

30 januari 2014 07:26

Vilka underbart fina modeller på första bilden ♥ Tycker mössan som Vide har på bilden med er var supercool!

 
Ingen bild

Jossan

30 januari 2014 09:20

Hej!!
Jag älskar de blå bruna vågorna med blomman, såå retro och fina:-)
Folkabussarna är så häftiga också!!
Det var en väldigt fin kollektion, fast det tycker jag ju jämt:-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards