husnr3

Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Lite fler reafavoriter

Av Jessica - 6 januari 2014 10:15

Nu är det nog så nära köpstopp som det kan vara - men om nån därute har sparat ihop en större shoppingbörs än vad jag hade gjort så kommer här lite tips på fina kläder!


Lite härliga och färgglada kläder till pojk (och flicka med såklart).... gillar särskilt den gula med leoparden - den är liksom lite fulsnygg!


 

Har alltid sagt att jag tycker att det är lika kul att handla till killar som tjejer men just nu finns så fantastiskt många fina klänningar överrallt så visst är det roligt att ha en tjej. MEN det gör oxå att köpbegäret blir större.....



   

Lite fler härliga ytterplagg..... men såna här jackor har faktiskt barnen nästan - bara i andra färger eller märken! Vide har ju fortfarande förra årets jacka från PdL trots att jag har en ny i källaren.... men han hade helt enkelt inte vuxit ur den gamla än. 

Tänk miniman i de här....




Alla de här kläderna skulle jag lätt kunnat klicka hem, men nu blev det ju inte så. 

Är du sugen hittar du det mesta på bl.a babyshop.se eller pleasemum.se (du har väl inte missat tävlingen?

 
 
Camilla

Camilla

7 januari 2014 08:21

Finns så mycket fint därute att köpa, aaaah! Fast lillan är så liten så nu växer hon ur allt på ett kick, så jag ligger lågt med shoppingen. Sen tog iofs den där stekpannan alla mina pengar, så jag kan inte shoppa på ett tag ;( Den kostade 3300 ordinarie pris, men fick den på rea, nedsatt med en tusenlapp. Jädrans dyr :( Men sambon är mer än nöjd, så jag antar den är värd pengarna. Är dessutom 30 års garanti på den! :)

http://radhuslivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards