husnr3

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

ALV

Av Jessica - 27 augusti 2013 18:27

I lördags for vi femton mil österut.... till ALV!

Redan förra året tyckte vi att en dag var i minsta laget men nu har vi inte riktigt hunnit med att få till en hel helg så när vår bank bjöd på en heldag i år igen kunde vi inte annat än att hänga på...

 

 

Först blev det en titt på Madicken... Judit gillade mycket medan Vide mest kollade in allt folk runtomkring. Själv tyckte jag att Nilsson var rätt läskig... 

 

 

Ett besök i nya Katthult hann vi såklart oxå med, superfint och precis sådär idylliskt som man vill bo... med ett jättestort och härligt köksland med mängder med grönsaker!

 

Jag hamnade med på ett enda kort på hela dagen (eller typ hela sommaren) och dåligt var det så därför får det vara upp och ner här.  

 

Nu efter datorkraschen har förresten alla mina favoritbloggar försvunnit så lämna gärna ett avtryck här så kan jag spara er på nytt...

 
 
Ingen bild

Jossan

29 augusti 2013 11:47

Där var vi också:-) Så mysigt är de där, men de var lite väl mycket folk!
Många Skillingarydsbor såg jag, men inte er!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards