husnr3

Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Förvaring för leksaker

Av Jessica - 25 maj 2013 10:09








 

Tänk vad lite färg och tapeter kan göra skillnad!



Skåpet inhandlades på Erikshjälpen  för en månad sen.



    


Och efter målning och tapetetsering blev det såhär fint!

Samma tapet som på väggarna i barnens rum och samma vita färg som på sängen.

Till de extra hyllplanen använde vi Billy-hyllor som vi hade över. 

Ett helt nytt skåp för "alla" spel, pussel och leksaker för bara några hundralapper.

Dessutom unikt och finns bara i vårt exemplar vilket jag gillar.



 
 
Ingen bild

Anna o Wille

27 maj 2013 09:24

Blev ju kanon fint...!! Åh vad jag kan önska att jag va lika pysslig som du.
Kan du inte smitta ner mig lite med dom basillerna ;)

Kram kram

 
Ingen bild

Linda Halldén

27 maj 2013 15:26

Jättefint!! Vad pyssliga ni är !! Fina mattallrikar förresten :) Blev det nåt shoppat i lördags då när du och mamsen gjorde "stan" i Skillingaryd :) **Kram**

 
Fröken M

Fröken M

27 maj 2013 21:20

Va fint det blev ! Jösses va du är pysslig :)
Jag gillar faktiskt morgonträning över lag - jag behöver bara lite frukost, sen kör jag gärna igång så jag kan njuta resten av dagen när det är gjort ;)

http://www.frokenmela.se

 
Ingen bild

Jossan

29 maj 2013 10:42

Oj, va fint det blev!!
Önskar jag vore hälften så pysslig:-)
kram Jossan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards