husnr3

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Projekt - ordning & reda

Av Jessica - 26 mars 2013 19:37

Här hemma finns ett rum jag inte går in i frivilligt längre - barnens rum!!


Överfullt med prylar och inte en enda sak på sin rätta plats. Så därför har jag bestämt att mitt nästa projekt måste bli att hitta ett skåp man kan stänga och där vi kan förvara allt man inte orkar se på varje dag.



 


Helst till så billig peng som möjligt såklart så det blir till att spendera en del av de kommande veckorna på loppisar runtomkring. Eller har du ett högt och relativt smalt skåp stående hemma som du vill bli av med till ett OK pris så hör gärna av dig till mig   


 
 
Emilie

Emilie

26 mars 2013 22:04

Va skönt att bara ha ett sånt rum! Här är det nog så i hela huset, känns så iaf. Hoppas du hittar nåt bra skåp!

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

27 mars 2013 20:43

Det där känns igen. Barnens rum har en benägenhet att alltid bli stökiga. Jag har sådana Ikeamöbler som på bild och så lådor i alla och så en låda under sängen, inget får stå framme och barnen brukar oftast vara duktiga att skyffla undan när man säger till, men lådorna är inte alls sorterade som jag tycker det ska vara.

http://lottizdays.blogg.se

 
Malin

Malin

1 april 2013 22:47

Uhh, vad jag känner igen det där! Våra barn har PYTTEsmå rum och jag försöker verkligen se till att de inte har så mycket prylar. Ungar har ju 100 ggr mer saker idag än vad vi hade när vi var små, och inte leker de med hälften! Men det är inte alltid lätt för en 5åring att rensa, oavsett om det är SKRÄP eller leksaker som de inte använt på ett helt år. Man får passa på när de inte är hemma! ;)

http://gottoblandat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards