husnr3

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Snickar-kaos

Av Jessica - 15 november 2012 10:40

 


Idag har jag hemmadag med sjuka barn, vab har jag förstått att det kallas.... första gången för oss! Lillebror är det som är snorig och har feber.


Och samtidigt är snickarna här!

Lite otur eftersom vi valde just idag eftersom vi inte skulle va hemma men så är det . 

Så smutsigt och stökigt har vi just nu och veckostädningen får nog vänta till imonkväll (då hoppas jag de är klara) eller lördagförmiddag.


Det vi gör just nu är att sätta upp limträbalkar på vinden så att vi kan riva ett gäng med väggar i nästa vecka, alldeles lagom planering såhär inför jul och alla våra bjudningar   


Det ni skymtar som står lutat mot väggen med lite svart färg på är projektet jag visade här för nån vecka sen, vi har nu tagit det ytterligare ett steg och till helgen hoppas vi vara helt klara, ifall nån är nyfiken på vad det kan bli...



Ikväll är det tjejmiddag för min del, Finland och rosa är temat, spännande att se vad vi ska laga?!


 
 
camilla

camilla

17 november 2012 18:52

Oj vad är det nu på gång! Spännande!..:) Hoppas att lilleman mår bättre. Här är vi snoriga igen och förkylningarna avlöser varandra. Trist! Men men, så är det med småbarn.
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram C

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
emlisch

emlisch

17 november 2012 20:12

hejsan,

Ett litet tips för dig som tävlat hos mig innan.Har två stycken tävlingar på gång just nu i bloggen

tävla om ett paket med mössa, napphållare/vanthållare, dregglis/halsvärmare från lilla grodan design.
http://emlisch.blogg.se/2012/november/ny-tavling-lillagrodan-design-2.html

tävla om ett presentkort på 500:- från babyliv
http://emlisch.blogg.se/2012/november/ny-tavling-presentkort-babyliv.html

mvh
Emlisch

http://emlisch.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards