husnr3

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Tokarp

Av Jessica - 28 september 2012 21:09

Idag har vi varit i Tokarp hos familjen T och haft flera härliga timmar med hundbus och barnbus! Och så lite mat och fika med...  härligt när man upptäcker att det finns fina människor i släkten som man tidigare inte umgåtts med men kommer bra överens med. Och såklart ännu roligare när både barn och hundar kommer bra överens   


 


Milla hittade en riktig kompis i stora och tuffa Kongo! Vad de busade... 


 



Vide gillade sötingen Lykke som snart fyller 1 år! Här är han på väg att pussa henne men tyvärr fick hon även både nåt nyp och så drog han henne i håret och kanske försökte han även bitas ?


 


Vi har flyttat in men hundarna får stanna ute och har faktiskt tagit en liten vilopaus. Att springa runt runt på 3500 kvm trädgård kostar väl på kan tänkas...



 


Söta lilla Lykke   


     


Imponerad att Emma fick med nästan hela gänget på en och samma bild, hundarna var så goa och lugna när de väl fick komma in. Vi får nog inse att Milla inte får all motion och uppmärksamhet hon behöver här hemma, ska skärpa mig och åtminstone ta ut henne på längre promenader har jag bestämt. För det behöver både hon och jag!


Lite slapp i tv soffan hann Liam o Judit med innan vi skulle åka hem. Och de lekte så himla bra våra storisar att när vi skulle åka hem började hon gråta och sa " men jag gillar att vara här hos Liam, jag vill stanna".


 
 
Fröken M

Fröken M

29 september 2012 22:44

Va härligt när man kan hitta nya bekantskaper i ens närhet !! Jag tycker det är super kul att umgås med andra familjer, men tyvärr är det inte så många av våra vänner som har barn än...
MEN - en liten kanske kommer redan nu till veckan, Viggos första kusin är nämligen beräknad till på torsdag och hela familjen väntar !!
Kram

http://www.frokenmela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards