husnr3

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Inte en mil än...

Av Jessica - 28 augusti 2012 21:34

... nedräkningen har börjat på allvar!


Bara 3 dagar kvar innan det är dax, har haft lite småångest i några veckor nu men efter passet jag tvingade ut mig själv på idag så känns det faktiskt betydligt bättre.


Idag blev det 9,2 km i väldigt kuperad terräng uppe på Grönelund, två varv på femman (som bara är 4,6) för att vara mer exakt. Hade rejält ont i knät redan efter första varvet men tvingade mig ändå runt ett varv till. 64 minuter tog det så tiden är verkligen inget att skryta med men nu känns det faktiskt som att jag kan klara milen på lördag! Och det viktigaste är att jag vet att jag orkar springa en timme utan att stanna och gå nånting... nu gäller det bara att få till lite j-lar anamma och höja tempot en aning, för orken verkar finnas när jag springer sakta iaf.... hade det inte varit för knät hade jag kunnat fortsätta en liten bit till idag...

 

Så ni som är i Stockholm på lördag och inte har nåt bättre för er, ta er ut på stan o heja på mej o mina vänner när vi springer.

 

Kanske blir det första, enda o sista Tjejmilen?

Eller så blir det tradition?

Eller varför inte Göteborgsvarvet till våren?

Eller Midnattsloppet?

Finns massor kul lopp bara man vill, vågar och ger sig den på att klara det. 

 

 



 
 
dianasdrommar

dianasdrommar

29 augusti 2012 06:12

Klart jag ska hejja på dig :) kram

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Ingen bild

Jossan

29 augusti 2012 09:34

Va duktig du är!!
Synd att knäet krånglar:(
Lycka till på lördag!! Då har jag bf:)
kram

 
Matilda

Matilda

2 september 2012 16:28

Jag är grymt nyfiken på att få höra fortsättningen eller snarare resultatet av lördagens mil. Har tänkt på dig och hoppas verkligen att knäet har hållit hela vägen runt!!

Kramar-Matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards