husnr3

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Me & I

Av Jessica - 27 augusti 2012 20:44

I stort sett hela augusti har jag hållt i pengarna (nä nu ljög jag, pengarna har varit slut) och försökt att verkligen inte shoppa mer än det absolut nödvändiga.... som t.ex ett par superfina shorts till Judit på 70% rea.... men nu så bjöd min bästa vän Anna in till Me & I party och då kunde jag ju inte säga nej....  


Så jag har kollat runt lite på deras hemsida och det finns såååå mycket fint jag skulle vilja handla, men intalar mig att jag hinner välja ut vad som får hänga med hem för än så länge är det en hel månad kvar till partyt!


         


Lite av det som jag gillade.... minns inte nu om mönstret med bilarna fanns som klänning, gör det det så är väl risken stor att just det plagget hamnar i min shoppingkorg!!



 
 
Fröken M

Fröken M

28 augusti 2012 08:32

Viggo fickfaktiskt den bruna plyschtröjan med igelkotten på bröstet i fredags, men 2 par haremsbrallor ligger högt upp på hans önskelista.
Jag har inte vart sådär jätte förtjust i meandi tidigare, men den här kollektionen är FANTASTISK !! :)
Kram

http://www.frokenmela.se

 
Ingen bild

Anna o Wille

28 augusti 2012 09:13

Japp det fanns mycket snyggt i höstens collektion....:) Kul du ville komma :)

kram kram

 
LifestyleByLena

LifestyleByLena

28 augusti 2012 09:31

Åh deras kläder är såå härliga, ser fram emot att se vad du kommer shoppa. Underbart kakfat i förra inlägget, har själv varit så sugen på att göra ett.

Kram

http://www.lifestylebylena.blogspot.com

 
Tess

Tess

28 augusti 2012 14:28

Me & I har verkligen mycket snyggt. När jag gick ned en massa i vikt sålde jag på Tradera, bra andrahandsvärde på kläderna också.

http://www.smalandskans.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards