husnr3

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Fotoutmaningen dag 14 - livsviktigt

Av Jessica - 15 augusti 2012 20:53

Livet kommer emellan och bloggen hinns inte med.... idag har Judits fadder Malin varit här och myst med barnen, käkat lite gott och druckit några glas vin. Härligt att kunna ta ett glas vin sådär mitt i veckan, lite lagom vardagsglamour   


Temat var livsviktigt i min  utmaning idag och visst finns det många saker som är viktiga, inte minst familjen. Men det är liksom givet att familjen är viktig för de allra flesta. Nåt annat som jag känner är väldigt viktigt för mig är mina vänner, alla av oss träffas inte så ofta men jag vet att de finns där och hoppas de känner likadant.


 


Här är  bästa Linda, Anna och Sofia!

 

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12.Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

 
 
Ingen bild

Linda Halldén

15 augusti 2012 21:27

Gulliga du !!! Så sant, tiden rusar på, men när det kniper finns ett antal vänner redo :)*kram*

 
Ingen bild

Anna o Wille

16 augusti 2012 09:29

Ja vänner ska man va rädd om för utom sina vänner mår man inte bra...

Så tack för att du finns och är min vän... :)

Kram
Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards