husnr3

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Mer shopping

Av Jessica - 28 juni 2012 06:04

Vi väntar fortfarande på ett paket från Blingo med några av deras härliga kläder men det har ju (tyvärr) inte stoppat mig från att shoppa på andra ställen till barnen... tror jag ska försöka ta mig en eller två shoppingfria månader efter semestrarna. Det behöver både jag och plånboken och barnen har alla kläder så de klarar sig, Judit har väl iaf 30-40 långärmade tröjor i allt från någon lite för liten men fin i 86 (enstaka) till 98/104 som är ganska stora men som är köpta inför framtiden...


Förra veckan var jag och barnen en sväng i Apladalen och sen gick vi en runda på stan. Hade bestämt i förväg att det skulle bli varsitt plagg från Villervalla och sen behövde Judit leggings, trosor o några koftor. 


 


Det här var enl planerna.... allt på rean utom leggingsen till vänster, men på Lindex är det ju alltid ta 3 betala för 2 så det blev ju inte farligt dyrt iaf.... gillar särskilt att jag hittade barbapapa-leggingsen på rean. De är superfina tycker jag!

 


Även på Villervalla hittade jag det jag sökte, en randig tröja till Vide och en pyjamas till Judit, sen blev det, lite onödigt kanske men fint, ett par shorts och ett linne till lillebror oxå. De övriga bilderna är dels kläderna från Pomp de lux jag beställde för ett tag sen. De har så fina jeans till killar o när man handlar på rean blir det dessutom ganska billigt. Längst ner är ett par underbara shorts från Geggamoja, dyra var de och Judit vägrar ta på dem!! Kanske kan hänga upp de på väggen som en tavla istället! Blir isf en hyfsat billig sådan...


  

Det här är bara helt onödig shopping.... men rea iaf och ganska billigt!! Mumintröjan kommer lillebror bli superfin i och mjukisbyxorna blir perfekta på dagis till hösten, för ni trodde väl inte att jag köpte kläder i en stl som passar nu? Nä nä, minst nån storlek för stort måste man handla! Den blå klänningen blev jag kär i så den fick hänga med hem, kommer passa superbra nu i sommar när värmen aldrig verkar vilja komma (fast idag ska vi slippa regn och just nu skiner solen....))


 

De två finaste som var med mig hela dagen.... lillebror i sandlådan och coola storasyster i affären. Både glasögonen o solhatten hade fått hänga med hem om Judit bestämt! 

 
 
Ingen bild

Jossan

28 juni 2012 08:13

De är ju kul med shopping:)
Jag har skärpt mig lite de sista, men snart har jag ju två att handla till, perfekt:)
Fast ett paket från blingo väntar även jag på! Kunde inte låta bli nu när de va så billigt.
Ha en bra dag i solen!
kram Jossan

 
Lena

Lena

28 juni 2012 08:22

Men du vad mycket fint du hittat! Rea är alltid lika kul att handla ;) Tacl för dina kommentarer hos mig :)

Kram

http://www.lifestylebylena.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

1 juli 2012 08:07

De ena par byxorna från Pomp de lux har jag köpt till Neo också, så himla fina. Jag älskar också deras byxor, sitter perfekt på Neo också som alltid varit ganska rund.

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

2 juli 2012 22:20

Så mycket fint du hittat, sa just till maken att jag inte handlat något på rean i år, har inte varit in till stan och haft möjlighet att gå i affärer på jag vet inte hur länge. Slängde iaf iväg en stor order till Ellos nu så jag fått stilla mitt behov lite iaf:). den stora varukorgen jag gjort iordning inne på villervalla.se han jag inte betala innan det försvann så det fick va, ibland kan lite "lådsasshoppping" stilla behovet lite iaf:)
Mailar dig i veckan..
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards