husnr3

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

En sommarhälsning

Av Jessica - 20 juni 2012 20:52

Idag var det egentligen min jobbdag men eftersom mannen i huset är ganska risig med halsont, förkylning och hosta tog jag mig tid att sluta redan vid lunch och åkte hem och spenderade några timmar utomhus med barnen så att

R fick vila.


Inte helt fel faktiskt för idag har ju sommaren gjort ett litet gästspel, sol och varmt och bara behagligt. Kunde lätt tänka mig att ha det så ytterligare några veckor, eller månader förresten!   


 

 
 
Matilda

Matilda

20 juni 2012 21:12

Åh, samma här! Så soligt, varmt och fint, nu vill man inte att det ska ta slut. Måtte det här vädret hålla i sig sommaren ut!
Eller, i alla fall över midsommar, det bör väl inte vara för mycket begärt?! (:

Kämpa på med löpningen Jessica, jag beundrar dig!
Kramar-matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Plutt

20 juni 2012 21:15

Mosters fina älskade tjej som jag saknar massor!!!!!! Puss till Judit

 
Elin

Elin

20 juni 2012 21:45

Perfekt dag att smita hem lite tidigare på :)
Får gärna hålla i sig nu hela sommaren!

SV: Ja väskor, halsband och att göra sig allmänt fin det gillar hon så vi får se vad det blir :)

http://elinvictoria.bloggplatsen.se

 
Emilie

Emilie

20 juni 2012 21:49

Vilken go bild!
vad gör ni på måndag eftermiddag?? 17 tiden
ni vill inte komma på en liten födelsedagsfika?

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

20 juni 2012 22:26

Härligt att kunna passa på att sluta tidigt och få vara ute och njuta av finvädret när det visar sig. Här har solen skinit i dag men inte är det varmt inte, undra just om sommaren kommer i år?
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Anna

Anna

25 juni 2012 21:14

Sån fin ny header du gjort! Å vileken härlig somrig bild på en glad tjej!

http://husprojektet.bloggplatsen.se

 
Jennie-Inredningglad småbarnsmamma

Jennie-Inredningglad småbarnsmamma

27 juni 2012 08:29

Jag med. Nu vill vi ha sommar! Kram

http://kampan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards