husnr3

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Oväntad shopping

Av Jessica - 25 maj 2012 21:12

Och så var ytterligare en underbar sommardag till ända!!! Det är ju bara för underbart med all denna värmen  


Idag har jag och systern varit på lite oväntad shopping.... det var nämligen så att när vi kom upp hit till T igår så upptäckte vi att R hade glömt packa ner väskan med barnens ALLA kläder!!!!!!!!!!!!!!!!!! Till Judit har vi fått låna ganska mycket av Mickes syrra men till lillebror hade hon såklart inte så mycket kvar eftersom Wilda är 3 år ..... 


Som tur var hade jag kuponger så på HM blev det 20% på hela köpet o på Lindex 30% så vi kom ändå rätt billigt undan, en dryg femhundring bara och då blev det både byxor, leggings och flera tröjor till dem båda och även skor o keps till lillebror    

 

Efter lunch blev det (efter lite felkörningar bara) en tur till Tyresta nationalpark och sen ikväll har jag och Judit kört o hämtat moster på hennes jobb.... lite mer trafik inne i stan än hemma i byn...


Imorgon blir det Skansen för hela slanten!! 

Har bestämt träff med Matilda och hennes familj vid stora entren runt kl tio... ska bli jättespännande eftersom vi aldrig har träffats innan men sen både Judit och Matildas Esther var bara några månader har vi följt varandras bloggar så det känns ju lite som att man känner varandra men det är ju nåt helt annat att träffas "live".

 
 
Ingen bild

Jossan

27 maj 2012 13:48

Lite shopping kan jag tänka mig att inte du var ledsen för:)
Jättefin rullgardin, de har vi i vårat hus och de funkar kanon, de blir verkligen mörkt!
Recept på dumletårta kommer snart!
kram

 
Matilda

Matilda

28 maj 2012 09:13

Hej!

Tack själva för i lördags, vilken toppenfin dag vi fick!
Så himla roligt att träffa er och jag hoppas verkligen att vi ses fler gånger.

Stora Kramar-Matilda

PS: Rätt låt vann! (: DS

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards