husnr3

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Blocket

Av Jessica - 21 maj 2012 20:41

Ibland förstår jag mig inte på dem som lägger ut saker till försäljning på Blocket....


vi är på jakt efter en liten frys att ha bär, kakor, bullar och bröd i och på Blocket hittade jag två som var rätt OK och har både mejlat och sms-at till säljarna... men ingen har ens bemödat sig att svara!! Är inte det konstigt??


Ger det till imon o annars får jag väl kosta på mig ett samtal oxå ?!

 
 
Ingen bild

Linda

21 maj 2012 21:57

Kolla in märket Matsui på Elgigantens hemsida. Jag har beställt den minsta varianten där, perfekt att ha i min kläddkammare och inte dyr var den heller :) *kram*

 
Sandra

Sandra

22 maj 2012 08:11

Ja det där känner jag igen.. Har fått en känsla av att folk gör så ibland när de sålt varan, och inte tagit bort annonsen än. Då verkar det som att de struntar i att ens svara..
Oavsett anledning så är det grymt irriterande.
Hoppas allt är fint med er!
Kram

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Tess

Tess

22 maj 2012 10:02

Eller varför inte dem som inte plockar bort sina annonser trots varan är såld :) Det finns en stor samling dårar där :)

http://www.smalandskans.blogspot.com

 
Dessi [at Home and desire ]

Dessi [at Home and desire ]

22 maj 2012 17:57

Visst är det irriterande.. Suck.

Vi hade också en massa, massa ramar som jag köpt hem så det blev banne mig att köpa hem patroner och skriva ut massa kort! :)

http://homeanddesire.blogspot.com

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

24 maj 2012 11:45

Ja man undrar ju lite hur dom tänker, men det är väl tyvärr så att varan är såld och dom har inte orkat ta bort annonsen:(
Hoppas ni hittar någon, vi skulle också behöva en till frys men har inte riktigt bestämt oss för vilken variant vi ska ha och vart den ska stå ännu.
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards