husnr3

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

4135 kr

Av Jessica - 20 mars 2012 09:35

Fr.o.m idag kan man kolla sin deklaration på Skatteverkets hemsida.


Just gjort det och jag är så himla glad för jag ska bara betala tillbaks 4135 kr!!!!!!!!!!!!!!!!   

Tror aldrig jag varit så nöjd över att behöva betala nåt...


Ni kanske kommer ihåg mitt inlägg för ett tag sen när jag försökte förstå mig på det här med reglerna för ROT-avdrag och om det gick att räkna ut hur mycket för mycket jag fått avdrag för. Så jag har varit ganska orolig att jag skulle behöva betala tillbaks mellan 15 & 20 ' men så blev det alltså inte!


Får hoppas på att R får tillbaks en del oxå så kanske det kan gå jämnt upp?

 
 
Elin - mamma till Alicia

Elin - mamma till Alicia

20 mars 2012 13:16

Härligt med tillskott i kassan!! Var tvungen att gå in och kika jag med, inte riktigt lika mycke men iaf 3000 tillbaka. Gött!

Sv: Ja usch och fy va hemskt me magsjuka,blä den vill jag inte se röken av på länge nu.. ;)

Kram

http://elinvictoria.bloggplatsen.se

 
Drömmen om Villa Grönskog

Drömmen om Villa Grönskog

21 mars 2012 07:35

Tjingeling!
Men så snygg eran hall är.
Älskar träden på väggen ,och krokarna är ju ursöta.
Ha en fin dag.
Kram Anette

http://gronskog.blogspot.com

 
Augustifamiljen

Augustifamiljen

21 mars 2012 09:05

Ojdå, inte ofta man blir glad för att behöva betala tillbaka, men i ditt fall förstår jag dig :) Måste också gå in och kolla!!

Bra kämpat med vikten också förresten. De där sista kilona ger med sig i sinom tid :)
Kram

http://augustifamiljen.blogg.se

 
Malin

Malin

28 mars 2012 17:35

Tänk om jag ändå kunde säga samma sak. Fick 17 000 (!) i restskatt. Pga. att jag haft för liten inkomst och måste betala tillbaks del av ROT-avdraget. Suck!!

http://gottoblandat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards