husnr3

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Vårkänslor

Av Jessica - 2 mars 2012 20:19

Vet att det har varit extremt bloggfattigt här i flera dagar men bästa systern har varit här på besök och tiden har bara runnit iväg, så fort faktiskt att jag idag upptäckte att jag inte fotat ett enda kort på hela veckan. Blev riktigt besviken på mig själv och ledsen...


Ett tag nu har man ju känt att våren faktiskt är på väg även här i mörkaste Småland!


Så idag har jag plockat fram några säkra vårtecken!


  

Snygga converse!


  

Och så gympadojjorna - premiärturen utomhus för våren avklarad ikväll. 4 km på drygt 6,30 tempo. Inget att skryta med alltså men nu är det bara att sikta på längre sträckor och snabbare tider   

 
 
Matilda

Matilda

3 mars 2012 10:05

Åh va härligt med vårtecken!
Tycker mig ana dem även här i sthlm, lite mer värme och våren är ett faktum!

Trevlig helg!
Kramar-m

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

3 mars 2012 10:43

Håller med om att Converse är lika med vår! Förra helgen såg det jättevarmt ut och när vi stod ute i lekparken frös jag fötterna så när jag stod där i mina converse. Helt rätt det du sa om HM den stickade tröjan i inlägget är jättefin men sjukt liten i storleken. kramar

http://sailorswife.blogg.se

 
augustifamiljen

augustifamiljen

4 mars 2012 13:39

Är sååå avundsjuk på er som kan springa en liten runda. Inte för att det beror på barmark, utan på grund av foglossning och graviditet. Skapligt sugen på en löprunda nu måste jag erkänna :)

http://augustifamiljen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards