husnr3

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Köpstopp - nja...

Av Jessica - 24 februari 2012 22:15

Jag erkänner, idag, den 24/2 har jag shoppat fast jag har köpstopp hela februari!


Har ju varit i stan och hämtat min syster på tåget idag och då Judit kom hem med tomatfärgade fd vita strumpbyxor tidigare i veckan bestämde jag mig för att köpa dito när jag ändå var i närheten av HM. Hade en 20% kupong samt 50 kr presentcheck så strumpbyxorna skulle i praktiken bli gratis   . Men som så ofta förut hittade jag lite annat så även ett par vita leggings (gud så opraktiskt men fint) samt en supersöt klänning fick hänga med i påsen. Totalt drygt 100 kr för alla tre plaggen var ändå överkomligt tycker jag, att spara pengar var ju egentligen anledningen till köpstoppet.


 


Såg den rödprickiga klänningen hos Elin o Alva för ett tag sen men Judit har redan två rödvitprickiga klänningar så den kändes onödig, men idag såg jag att den fanns i blått. Såååååååååå fint!! Och när jag kom till kassan berättade hon att den visst finns i fler varianter så då var jag ju tvungen att kolla hemsidan och där hittade jag några till jag kan tänka mig att köpa när det närmar sig sommaren, om de finns kvar vill säga.

49,50 var priset, nästan gratis alltså.

 
 
Isabell - mamma till Embla

Isabell - mamma till Embla

24 februari 2012 23:35

Åh vilka fina klänningar, synd bara att de inte finns i mindre storlek!

Ja Ingrid gillar jag eftersom Embla heter det i andranamn och jag har alltid varit svag för det namnet, sen hade jag en katt vid namn Astrid men jag gillar det namnet jättemycket ändå och jag har förbannat mig själv mer än en gång att katten fick det namnet, annars hade jag kunnat tänka mig det till framtida döttrar :)
Jag tyckte Estelle var fint men jag tyckte kanske inte det passade jättebra i sammanhanget. Men man vänjer sig väl.

Trevlig helg :)

http://annaisabells.blogg.se

 
Sandra

Sandra

25 februari 2012 14:35

Vi åkte idag istället för igår, och vi var inte ensamma i och med löningshelg.. Men det gick bra ändå. Blev bla en ny byrå till sovrummet, kuddar, kuddfordral, massa ljus och lite småtjafs :-)
Mmm visst är det dyrt med renovering..

Tack, hoppas ni också får en fin helg!

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

25 februari 2012 21:28

Deras 49 kronors klänningar är toppen, då kan man köpa många:)
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards