husnr3

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Söta syskon

Av Jessica - 7 februari 2012 18:35

I eftermiddag har Vide sovit från vi kom hem från dagis till pappan kom hem vid fem vilket har gjort att Judit har fått ha mamman helt för sig själv - tror hon gillade det för nu ikväll har hon varit så gullig och snäll mot lillebror. Och ingen är gladare för det än jag, är fullt medveten om att det säkert kommer en tid när de kommer att slåss som hund och katt dagligen men är glad så länge det inte är så...


Vi har hunnit med att laga hemgjord pytt i panna, baka sirapslimpa och dega med trolldeg. En perfekt eftermiddag med en härlig busunge   


 


Nu ska jag snart joina resten av familjen som sitter på golvet i barnens rum och leker.


Och ikväll blir det målning och tapetsering när barnen har lagt sig, träningen skjuter jag på till imon!

Kanske uppdaterar jag med lite snygga tapeter senare med.... om jag orkar.

 
 
Ingen bild

Plutt

7 februari 2012 19:15

Dom finaste i världen!!! Längtar som galning efter dom! Fast du får säga till dom att dom INTE får bajsa när jag ska vara barnvakt :-) Puss

 
Therese

Therese

7 februari 2012 20:49

så fina! Jo den Plain Vanilla var faktiskt fin, nu måste jag bara hitta klänningen så jag kan prova dem ihop har inte hunnit packa upp allt i garderoben sen vi gjorde om. Den finns bla i Pernilla Walgrens webshop det är äkta päls. kram

http://sailorswife.blogg.se

 
Ingen bild

Familjen Timour i Anderstorp

8 februari 2012 00:07

Kul att följa er i bloggen!! Alexander hälsar kram Emma

 
Matilda

Matilda

8 februari 2012 08:00

Hej hej!

Nu var det visst ett par dagar sedan jag kikade in här, dagarna går så fort! Jösses vad ni jobbar med ert hem, blir så avis och vill också fixa och dona! Såg förresten ditt inlägg om retrosemester och det ligger mig varmt om hjärtat också, bussen är ju störtskön!
Ja gillart! :)
Hemlagad pytt lät för övrigt inte som en dum idé, perfekt lunchtips när man går hemma och inte vet vad man ska hitte på.
Får passa på att önska en fortsatt skön vecka så hörs vi om ett par dagar!

Kramar-Matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Helenas Hem

Helenas Hem

8 februari 2012 10:26

Vilka sötisar!!! :)
Ja egentid är ju kanon!!! Känner att vi skulle ha haft lite mer sånt här hemma också...

Hoppas er dag blir fin!
Kram

http://blogg.helenashem.se

 
Om 4barnslivet

Om 4barnslivet

8 februari 2012 10:37

Åh fint collage på fina ungar:)
Ni verkar haft en toppen dag!
Kram.

http://www.treungar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards