husnr3

Alla inlägg under januari 2012

Av Jessica - 4 januari 2012 09:11

Ja, det är väl ingen som bor i södra Sverige som har missat vilket USELT och förfärligt väder vi har just nu!! Regn och värsta stormarna. Jag gillar INTE!


Annat var det för ett (eller två med för den delen) år sen.


Såhär mysigt hade vi det i slutet av januari 2011.


      

     


Nån mer än jag som längtar tillbaks?

Av Jessica - 3 januari 2012 09:17

Vet att många tycker att jag shoppar mycket kläder till mig och barnen och JA, det är väl sant!


Men därför vill jag bara berätta att vi var en liten sväng på A6 i fredags och det enda vi kom hem med var kläder till mannen! Alltså inget shoppat vare sig till mig (jo ett par varma tofflor blev det visst men det räknas väl knappt som kläder?)


Till mannen blev det en skjorta och två par byxor (tidigare i veckan köpte jag ytterligare en skjorta), gillar särskilt att de ena var Anti-fit! Har ju hört talas om slim-fit men aldrig anti-fit. Kanske därför de passade så bra? R köper väldigt sällan kläder på egen hand utan jag fixar det mesta han behöver.


 


Hur gör era män, handlar de kläder själva??

Av Jessica - 1 januari 2012 19:40

Klart även jag ska göra ett inlägg om just gårdagkvällen, nyårsafton! Som så många andra...


Trots att vi tog det extremt lugnt igår och kom i säng i helt godkänd tid (kl två) har dagen idag varit rätt kass. Tur att barnen varit snälla och velat sova med oss gamlingar. Vaknade inte förrän strax före halv tio allihop och efter en sen frukost hoppade vi i säng igen runt halv tolv och sov några timmar till - minns inte när jag sov så mycket senast! Men så har jag varit vaken rätt många gånger flera nätter i rad så det tog väl ut sin rätt. Så vi har gått i pyjamas här hemma hela dan...


 


Firade nyårsafton med Christian och Sandra samt Samuel och Therese och alla våra ungefär jämngamla busungar, vet inte riktigt om de andra gillar att jag lägger upp bilder på deras barn här så det blir bara på Judit och Vide. En trevlig kväll med god och enkel mat blev det iaf, uppdaterar med recept här i veckan som kommer.



Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards