husnr3

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Älskade pappas födelsedag

Av Jessica - 4 januari 2012 21:02

Tänk


Idag skulle pappa fyllt 68 år.


Men nu blev det ju inte så, snart femton år sen han dog.


Livet går vidare och jag tänker på honom ganska ofta. Dock är jag inte ledsen över det han inte fick uppleva, såsom barnbarnen. Det finns ju ändå inget att göra åt. Bättre då att glädja sig åt alla vi faktiskt har runtomkring oss, såsom familj och goda vänner.


Och jag är ganska säker på att han sitter på ett moln upp i himlen och blickar ner på oss genom de regntunga skyarna, troligtvis kollar han även in hockeyfinalen i junior-vm inatt. För i himlen spelar nog inte tiden någon roll?


 

Bild på mamma o pappa på vintersemestern i Sälen 1990!

 
 
Karro

Karro

4 januari 2012 21:32

Åh va fint du skriver! Som den känslo människan jag är idag så gråter jag en skvätt...
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda

5 januari 2012 09:36

Svårt att förstå att du inte har din pappa vid din sida ... Blir tårögd av vad du skriver *kram*

 
Drömmen om Villa Grönskog

Drömmen om Villa Grönskog

5 januari 2012 11:02

Hej!
Vilken härlig blogg, och söt familj du har.Det jobbiga, när människor man älskar tas ifrån en, är ju det sämsta med livet.Men som du säger, man kan inte göra något.
Önskar dej en fin dag.
Kram Anette

http://gronskog.blogspot.com

 
Ingen bild

Sanna

5 januari 2012 20:43

Jag blir alltid så glad inombords när jag tänker på våra Sälen-resor. Pingisturneringar och bastubad :) Det är från de resorna och runt köksborden på "Tippet" som jag minns Jan bäst. Härliga minnen! Kram "Sessan"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards