husnr3

Alla inlägg under november 2011

Av Jessica - 1 november 2011 12:17

Efter drygt två månader med bra viktnedgång har jag nu hamnat i totalt (nästan iaf) stillestånd (kan man säga så?), dvs i stort sett samma vikt nu som för två veckor sen. Men jag vet ju vad det beror på. Bara 2 löprundor och 1 pass på gymmet och inte direkt nån koll på vad jag stoppat i munnen. Så ska försöka skärpa mig, ligger än så länge under min målkurva så chansen finns fortfarande att jag ska klara första delmålet.


Förändring de senaste 2 veckorna: - 0,2 kg

Förändring totalt: -6,7 kg (hade skrivit fel förra gången)

Kvar till målvikt: 6,1 kg

Kvar till drömvikt: 10,0 kg


Så ikväll blir det både gympass och löptur och om jag fuskar så lovar jag att erkänna det här imorgon!

Av Jessica - 1 november 2011 07:23

Har alltid gillat att läsa inredningstidningar men just nu, när vi håller på och bygger till, läser jag mer än tidigare. Och hela tiden hittar jag nya favoriter.


 

Det här är en av de nya favvisar, Hemstilat! Bakom en annan som jag

läst ett tag, Family living.

 

 

Brukar oxå läsa Allt i hemmet och 101 nya idéer och ibland slinker även Lantliv ner i lånekorgen på bibblan.


Har jag missat nån - har ni nån annan inredningstidning som ni brukar läsa?  

     

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards