husnr3

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Ett delikat problem... en liten vinst!

Av Jessica - 13 november 2011 19:57

Förra fredagen VANN JAG i Blingos Happy friday-tävling på facebook!!

 Gissa om jag blev glad   500 kr att handla för i deras webshop!


Så i en vecka har jag funderat på vad jag skulle beställa och det blev till barnen denna gång med även om de har mycket fint även till vuxna, kände dock att det inte var nåt som direkt passade mig i just denna collectionen och så beställde jag ju några plagg från deras outletshop för några veckor sen...


      

Funderade ett tag på några av dessa....


      

Men till slut blev det dessa, 2 mössor som ska sparas till våren och så en liten pyjamas till pojken eftersom han just nu håller på och växer ur stl 68 och vi inte har särskilt många (3 varav 1 rosa)  i stl 74 (vilket var det jag köpte alltså)

 

Ska absolut fortsätta tävla i alla bloggtävlingar och på fb - det kan ju löna sig!

 
 
Emilie

Emilie

13 november 2011 20:36

jag kan kika i gömmorna om du behöver mer pyjamas/kläder till Vide.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Emilie

Emilie

13 november 2011 20:36

mäh! Jag glömde ju säga grattis, vilken bra tävling, synd att jag missade den

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
elin

elin

14 november 2011 22:55

Åhh vad kul, stort grattis! Blingo som har så fina kläder :) Men lite dyra tycker jag, var på en blingovisning för några veckor sen och hade spanat in den röda tröjan med prickar, men sen tillkom det ju frakt också så det blev inget köp denna gång!

http://elinochalva.blogg.se

 
Ingen bild

Jossan

15 november 2011 01:10

Grattis, så kul att vinna ju:)
Hur är man med i tävlingen?
Va duktig du är med vikt och motion!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards