husnr3

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

NYTT

Av Jessica - 3 november 2011 06:31

Bloggen har blivit bredare och därför var jag tvungen att göra en ny header, passade på att byta namn på bloggen oxå!


Spelar ju  ingen större roll vad man kallar sin blogg men jag har egentligen aldrig trivts särskilt bra med "Vad händer hos oss?" så nu blev det en annan enkel titel istället "Livet hos familjen vanlig..."


Gillar ni den nya headern? Även ni som inte brukar lämna en kommentar får gärna göra det, brukar fundera vilka det är som är här inne och läser ibland utan att lämna avtryck.

 
 
Matilda

Matilda

3 november 2011 07:50

Hej Jessica!

Vilken fin header!
Det är nog på tiden att jag uppdaterar min också inser jag nu.. (: Hoppas ni har en skön vecka och får en fortsatt sådan!
Kram-Matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Plutt

3 november 2011 09:26

Jättefin!! Så härliga bilder på finaste familjen. Längtar efter er nu!! Puss

 
Karro

Karro

3 november 2011 11:13

Superfin header! Är oxå sugen på att byta min nu!;-)
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

ann-louise

3 november 2011 12:41

jätte fint tycker, bilderna är ju som vanligt kanonbra!

 
Ingen bild

Linda

3 november 2011 15:49

Å jag som inte ens har nån header !! Kanske borde göra en jag oxå.. Din var superfin iallafall ..

 
Ingen bild

Malin

3 november 2011 16:12

Fräscht och fint =) Ha en trevlig helg i Sthlm och hälsa syster från mig! Kram

 
Ingen bild

Anna o Wille

3 november 2011 17:54

Blev superbra....håller med dom andra. Man kanske ska uppdatera sin egen. Det kanske ger lite nytt hopp om att man ska komma igång och blogga igen. Ha det bäst!!! Kram kram

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

3 november 2011 20:18

Blev jättefint tycker jag, känns som det blev mer liv på något vis.
Bloggdesign är kul , synd det tar lite tid o pilla till en ny bara, annars hade jag bytt ofta:) Är inte helt nöjd med den jag har men blir aldrig klar med den nya heller...
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Emilie

Emilie

3 november 2011 21:30

superfin!!! va avis jag blir!
jag gillade inte riktigt att dom gjorde den så bred....får försöka göra min med :)

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Knaada

Knaada

3 november 2011 21:49

Söta bilder!

Jag tittar in för att önska dig välkommen till Bloggvy.se, kul att du hakar på!

Mvh
Sofia / Knaada.se / Bloggvy.se

http://knaada.com

 
Tess

Tess

5 november 2011 07:28

Hittade hit via Äppelblomman :) Headern är jättefin! Ha en härlig lördag!

http://www.smalandskans.blogspot.com

 
Malin

Malin

7 november 2011 14:14

Tack för kommentaren i min blogg. Vi hade verkligen en perfekt dag o jag är så nöjd med både tårtor, frisur, bukett o.. Ja ALLT!
Visst är det spännande det här med bloggvärlden, ibland har man inte en aning om hur man hittar varandra ;). Men jag ser nu att det bara skiljer två dagar (!) mellan våran Ellen o er Vide. Ellen är född den 9/5! :)

http://www.gottoblandat.blogg.se

 
Elin- mamma till Alicia

Elin- mamma till Alicia

9 november 2011 20:52

Blev ju jätte bra med nya :)

http://elinvictoria.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

10 november 2011 22:57

Snygg nya headern är, alltid roligt att fixa lite med bloggen och förnya sig.

Kram

http://haradso.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards