husnr3

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

-1 kg på 2 veckor!

Av Jessica - 5 september 2011 18:19

Efter de två första veckornas chockartade viktminskning (iaf för min del) har det nu gått lite trögare men jag är ändå SÅ NÖJD eftersom helgen innebar alldeles för mycket svullande för min del - blir väl kanske så när man bakar, bakar och bakar!


Förändring vecka 3 & 4: -1 kg

Total minskning: -3,8 kg

 
 
Ingen bild

Malin

5 september 2011 18:47

Bra jobbat! =)

 
Karro

Karro

5 september 2011 19:47

Härligt jobbat!! Ska ställa mej på vågen i slutet av veckan o hoppas på att det försvunnit några kilo;)!
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

5 september 2011 20:02

Bra där! Huvudsaken är att det visar minus :-) Och det är ju superbra att du gått ner om du dessutom vet att du unnat dig lite extra gott!
Kram!

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

5 september 2011 20:29

Du är så himla duktig!
Önskar jag också hade den självdisciplinen! ;)
Superfina dammsugare förresten, var de svåra att göra? Är sugen på att prova själv nämligen.

Ha det fint!
Kram-m

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

5 september 2011 21:10

Brödet var verkligen supergott! Både att äta som smörgås och med lite matigare fyllning i
:-)

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
emma, julias mamma (foto)

emma, julias mamma (foto)

6 september 2011 07:56

vad duktig du är! önska jag också gick ner lite :)

svar: tack snälla! ja soffan är riktigt stor, dock så har jag tröttnat på divansoffor ;( allt bra med er? kram

http://www.emmzien.blogg.se

 
Elin- mamma till Alicia

Elin- mamma till Alicia

6 september 2011 08:13

Härligt, bra jobbat!
sv: skönt att höra att fler haft så, då får vi hoppas att det blir samma här och bara försvinner :)

http://elinvictoria.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna o Wille

6 september 2011 09:14

Bra jobbat....hade inte lika kul resultat hos mig. Blev + siffror....men jag ger inte upp :)

Klippte mig ju igår och nu rök det av...så härligt!!!

Kram kram

 
Camilla

Camilla

6 september 2011 09:45

Vad duktig du är! Heja heja!

Vad duktig du är att baka också! Dina dammsugare såg ju köpta ut! De var säkert jättegoda oxå!
Kram C

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda Halldén

6 september 2011 20:14

Jag är imponerad! Gå neråt och samtidigt massa fika :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards