husnr3

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Helt sjukt många!

Av Jessica - 30 augusti 2011 17:07

Vet att jag gillar att handla och att jag handlar mycket men gick just igenom lådan med stl 68 kläder till Vide och där fanns HUR MYCKET SOM HELST!!


För skojs skull räknade jag igenom bodies och tröjor men slutade när jag kom till 30!! Till och med med mina mått mätt tycker jag att det är sjukt att en liten bebis ska ha över 30 bodies!!!


 

Huvuddelen av dessa är plagg som jag själv inte ens köpt, totalt var det 10 plagg som jag inhandlat och då är det inräknat det som Judit ev hade + en del nytt såklart!! Resten har vi fått eller fått ärva...

 
 
Ingen bild

Plutt

30 augusti 2011 17:48

Kan förstå att du har å mycket kläder till Vidis, eftersom det är så svårt att låta bli att handla till skruttarna! :-) Puss

 
Emilie

Emilie

30 augusti 2011 20:02

Vilken fin ny topper du har på bloggen!
Tack för din kommentar. Det låter ju riktigt trevligt att bara åka ut i skogen så där. Det får ni jättegärna ta med Tösen på nån gång. Jag följer nog gärna med nån gång med, för att komma ut/bort lite. Vart brukar ni åka då?

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Nillalala

Nillalala

30 augusti 2011 23:30

Och alltid vill man fylla på, med åtanke att det ju går åt så mycket tröjor och bodies till små barn ;)

Sen är det ju toppen att kunna ärva, har väldigt sällan sett utslitna babybodies :)

Kramis ♥

http://nillalala.blogg.se

 
Ingen bild

Anna o Wille

31 augusti 2011 08:07

Känner allt igen några av dom....kul och ha någon som kan ärva lite kläder.

Fin topper du har fixat till på bloggen....måste nog försöka få igång mitt bloggande igen..

Är ju rätt kul när man väl kommer igång.

Kram kram

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

31 augusti 2011 13:14

Hihi, ja det var lite tröjor det ja, men ja det är ju kul att shoppa så..jag kan bli som "besatt" vet inte hur jag ska förklara men behöver något av barnen säg tröjor slutar jag liksom inte leta tröjor efter 2 eller 3 utan tillslut har jag köpt 10 haha
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Matilda

Matilda

31 augusti 2011 15:04

Nämen!
Vilken fin header du har fått till! :o)

Kram-matilda

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards