husnr3

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

FÄRGGLATT = KUL

Av Jessica - 27 augusti 2011 17:50

Följer ett gäng bloggare som brukar skriva om alla sina shoppingfynd (känner ni igen er?) och de får nästan alltid många och kul kommentarer om det nyast inhandlade...


... så är det inte för mig, när jag bloggar om att jag handlat lite nytt (IGEN) är det färre än vanligt som kommenterar. Har tolkat detta som att mina läsare inte tycker att man borde handla så mycket som jag gör - eller så är det så enkelt att de inte tycker att det jag köpt är snyggt!?


Men nu var det ju lön i torsdags och därför blev det lite shopping igår innan pengarna försvann på räkningar! Tog nämligen en liten runda fram på förmiddagen och då hade de ta 3 betala för 2 på lokala skoaffären, dessutom 70% rea. HALLÅ VA! gick ju liksom inte att låta bli...


  

Röda gympaskor från Pax, svarta dito från Puma och så ett par pippi-kängor till Judit eftersom hennes sjunger på sista versen... Alla 3 för 200 kr!!


På eftermiddagen for hela familjen till stan för ett besök på IKEA, hade skrivit ner lite vi behövde men hittade inte lappen!!! Och nej, givetvis kom jag inte ihåg så hem for vi utan det jag hade tänkt (kom såklart på det i bilen hem). Även här shoppade vi (läs jag) lite, de hade ju 10% på HM, 20% på åhlens och 30% på valfri vara på Lindex!!! Dessutom hade jag flera presentkort och redan insatta pengar på Lindexkortet    Mitt fynd hamnar inte här - nämligen ett par "fettotrosor" som jag just har börjat använda. Håller in magen så siluetten blir lite bättre än i verkligheten. Kan rekommenderas för er alla därute med mer mjukt än hårt!


  

Tröja till Vide i nya favofärgen mörkblått med ett sting av sotgrått!! Tre härliga scarves till skruttan, 16 kr st!! Och så två par färgglada byxor (röda i manchester) från Åhlens!!

 

Har gått o blivit en Traderare nu igen oxå!! Handlade rätt mycket där till Judit när hon var liten men sen har det fallit i glömska men så läste jag om nån annan som handlar en del där och på den vägen är det...


   Röd/blå tröja från Kaxs, röd med drakar från me and i och så en härlig mjuk orande tröja med hjärtan från Småfolk - märks det att jag gillar färg!





 


 


 


 
 
Ingen bild

Hilda

27 augusti 2011 21:03

Före- och efterbilder på trosorna! Se om dom håller vad dom lovar :)

 
Ingen bild

Anna o Wille

28 augusti 2011 09:33

Så mycket snyggt du shoppat...tur Judit börjar på dagis snart så hon hinner använda alla kläder ;)

Dom där trosorna kanske är nåt man ska testa...fast jag skulle nog vilja ha en kroppsstrumpa istället.... :)

Ha det bäst!!
Kram kram

 
Emilie

Emilie

28 augusti 2011 16:12

Asså det där skofyndet var ju toppen!
Jag önskar att jag kunde vara så duktig som du och köpa saker i förväg.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

29 augusti 2011 08:30

Mina kommentarer hänger inte ihop med inköpen - är nog mest lathet att jag inte skriver nåt. Dom verkar ofta ha rea i den där skoaffären - ring mig nästa gång! Jag brukar inte vara svårövertalad när det gäller shopping :)

 
elin

elin

30 augusti 2011 22:57

Vilka fynd! Skor tycker jag är lite tråkigt att köpa för att de alltid är så dyra om man jämför med typ en tröja, men tre par för 200 var kanon! Resten av kläderna var också superfina men du vet ju att jag också gillar färgglada kläder :) Tack för dina svar i inlägget med frågorna, jättkul att läsa! Och stort tack för din kommentar för någon vecka sen då du skrev att bloggen var så inspirerande, det värmer! Kram

http://www.elinochalva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards