husnr3

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Vår förmiddag...

Av Jessica - 10 augusti 2011 13:40

Idag har vi inte gjort något utan bara tagit dagen som den kommit.... härligt! Är faktiskt riktigt skönt att vara mammaledig även om jag såklart hade önskat lite bättre väder...


 

Efter mys blev det frukost, testade havregrynsgröt med hallon och banan idag igen och det gick väl sådär. Igår käkade hon upp hela portionen och idag lite drygt halva så jag är nöjd. Till det blev det kanelknäcke och mjölk. Själv nöjde jag mig med hallon/blåbärsfil.


Lovade visst på morgonen att vi skulle busa hela dagen så när Stor ville att jag skulle läsa böcker var det bara att sätta sig ner i soffan...



En liten prommis till bibblan har vi oxå hunnit med och sen en tur ner till lekparken för det hade jag visst oxå lovat    

 

 
 
Karro

Karro

10 augusti 2011 15:07

Älskar Judits kläder! Vart har du köpt dom?
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna o Wille

10 augusti 2011 16:39

Det är väl det som är så härligt med att va mammaledig....ibland kan man bara skita i alla måsten och bara umgås med barnen. Det är ju faktiskt därför man är hemma... :)

Vill du ha lite mer kläder till Vide...?? Jag kan ta med det på lördag!!

Kram kram

 
jessica

jessica

10 augusti 2011 19:49

Tack så mycket!
Desamma :)

http://www.aaceton.blogg.se

 
Therese

Therese

10 augusti 2011 20:51

Tack för ditt besök och kommentar på bloggen :)
Vilken mysig blogg och vilka otroligt söta barn du har!
Kram

http://tredessa.blogspot.com

 
Emilie

Emilie

10 augusti 2011 20:52

Vi bokar gärna träff. Men som jag skrev i bloggen vet jag inte om han har vattkoppor eller ej så nästa fredag förmiddag kanske??
På eftermiddagen ska vi till vårdcentralen och kolla örona.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards