husnr3

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

SOL & REGN = SHOPPING

Av Jessica - 28 juli 2011 21:15

Tänka sig att vi har tagit shoppingen ytterligare ett steg!! Nu shoppar vi inte bara på regniga dagar! Således tog vi en tur till Väla och IKEA i tisdags när det var fint väder. Blev två par chinos till mig, 129 kr för båda! Gillas! Baströjor till Judit köptes oxå, men bilder på de mesta semesterfynden får det nog bli när vi kommer hem ...På nyrenoverade IKEA köpte vi två expedit-hyllor här till storstugan, laddar upp en bild när vi fått det klart, ska nämligen dit och köpa en till om några dagar.


Och så hade vi ju fint väder igår, jag och Judit besökte favoritstället (Hembygdsparken) och hon busade som aldrig förr. Där har de en MC och en bil i trä och Judit tycker att det är superkul att sitta och klättra på dem.


 


Idag har vi haft dåligt väder igen, därför for vi alla till Familia vid Hyllinge för shopping! Kul när vi alla kan samlas runt ett gemensamt intresse :) Arbetsbyxor med knäskydd så jag kan lägga golv blev det + jeans för 100 kr från HM och såklart lite annat smått o gott... samt mat från Citygross som var den egentliga anledningen att vi åkte dit.


Imon ska det visst bli dåligt väder igen... många alternativ står att välja mellan. Helsingör, Ullared, Hyllinge igen (Bauhaus), Ängelholms centrum... och jag kanske nåt mer? Nån som har ytterligare förslag?







 
 
Ingen bild

Anna o Wille

29 juli 2011 14:05

Jisses som ni har shoppat....längtar tills på måndag så jag kan få se allt.

Nu hoppas vi väl på fint väder så vi kan hitta på något kul.

Ha det bäst!
Kram kram

 
Sofia - Wilburs mamma ♥

Sofia - Wilburs mamma ♥

30 juli 2011 09:48

När jag har testat Zumba några ggr så skulle jag kunna skriva en recension av det. :)

http://idamariasofia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards